Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce, estimează o creştere de 50% a cifrei de afaceri în 2021, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Blugento a înregistrat anul trecut dublarea cifrei de afaceri, la peste 1 milion de euro, conform unui comunicat de presă. Evoluţia are loc în contextul accelerării procesului de transformare digitală a companiilor, pe fondul creşterii industriei de eCommerce în ultimul an.
Digitalizarea este principala tendinţă a anului 2021, tot mai multe companii înţelegând necesitatea extinderii prezenţei în online, ca o consecinţă a pandemiei de COVID-19. Blugento va continua, astfel, să se axeze pe business-urile mature care au nevoie de o platformă stabilă şi o echipă dedicată şi performantă în activitatea de eCommerce.
În acest context, Blugento lansează o platformă proprie eCommerce B2B, dedicată segmentului corporate, ce presupune vânzarea de produse şi servicii pentru companii, se menţionează în comunicat.
"20% din totalul tranzacţiilor efectuate anul trecut pe platforma Blugento au fost făcute de companii. Ne aşteptăm la o dublare a numărului de tranzacţii B2B anul acesta, atât pe fondul atragerii de noi clienţi pe acest segment, dar şi ca urmare a utilizatorii platformei eCommerce B2B. La nivel general, ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor către companii, pe măsură ce tot mai multe business-uri migrează în online", spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.
Potrivit sursei citate, noua platformă eCommerce destinată vânzărilor online de produse şi servicii către segmentul B2B se adresează companiilor care au în plan creşterea cifrei de afaceri, prin parteneriate B2B şi, în special, companiilor de distribuţie şi producătorilor care îşi doresc să păstreze relaţia directă cu piaţa sau o relaţie foarte organizată şi digitalizată cu revânzătorii.
Noua platformă eCommerce B2B Premium a fost dezvoltată în 12 luni şi acoperă toate nevoile pentru activitatea de vânzare B2B desfăşurată online:
- Acces autentificat - doar clienţii care au un contract activ cu sellerii au acces la catalogul de produse al magazinelor;
- Grupuri clienţi & preţuri de grup - organizarea clienţilor în funcţie de tipul acestora, având acces preferenţial la preţuri şi termene de livrare;
- Modul ofertare - clienţii pot adăuga în coş comenzile pe care le pregătesc, după care pot solicita o ofertă personalizată;
- Integrare ERP, WMS & CRM cu peste 75 soluţii populare din România.
Pe lângă funcţionalităţile menţionate anterior, Blugento B2B beneficiază de toate funcţionalităţile Blugento standard: plata cu cardul cu toţi procesatorii din România, livrare şi self-AWB prin curierii populari din România, integrare eMAG şi, desigur, toate funcţiile standard populare în eCommerce.
Platforma eCommerce B2B este disponibilă pe bază de abonament lunar la costul de 399 de euro, care include licenţa de utilizare a platformei, hosting, suport tehnic şi asistenţă.