• Ovidiu Gurău, TeraPlast: "Deşi piaţa locală de materiale de construcţii trece printr-o perioadă dificilă, în sectorul privat şi al revânzătorilor înregistrăm o direcţie ascendentă"
Grupul TeraPlast îşi propune pentru anul în curs vânzări de peste şase milioane de metri de ţevi din polietilenă, cu 50% mai mult faţă de volumul livrat în 2017, arată un comunicat transmis de companie.
Potrivit reprezentanţilor societăţii, TeraPlast a vândut anul trecut circa 4,1 milioane de metri liniari de ţeavă din polietilenă, printre cei mai importanţi clienţi numărându-se constructorii şi distribuitorii. Ovidiu Gurău, director comercial TeraPlast a declarat: "Cu toate că piaţa locală de materiale de construcţii trece printr-o perioadă dificilă din cauza marilor lucrări de infrastructură, puţine fiind în faza de desfăşurare şi multe stagnate, în sectorul privat şi al revânzătorilor înregistrăm o direcţie ascendentă. Această tendinţă pozitivă se reflectă, de altfel, şi în previziunile noastre pe anul acesta".
Grupul TeraPlast a înregistrat, în primul trimestru din 2018, o cifră de afaceri de 131 milioane lei, faţă de 67 milioane lei în aceeaşi perioadă din 2017, şi a realizat investiţii totale în valoare de 323 milioane de lei, în perioada 2008-2017, sumă direcţionată, îndeosebi, către dezvoltarea capacităţilor de producţie şi a tehnologiei, cât şi în extinderea portofoliului de produse.
Grupul TeraPlast include societăţile TeraSteel România şi TeraSteel Serbia (producători de panouri - sandwich şi structuri metalice zincate), TeraPlast (producător de ţevi, granule şi profile din PVC), Depaco (producătorul ţiglei metalice marca Wetterbest), TeraGlass (producător de ferestre şi uşi din PVC), TeraPlast Logistic şi distribuitorul TeraPlast Ungaria. Divizia Steel, din care fac parte TeraSteel România, TeraSteel Serbia şi Depaco, a generat 56% din cifra de afaceri a grupului în primul trimestru al acestui an.