PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare şi băuturi, dezvăluie un nou logo şi o identitate vizuală reimaginată pentru a lansa noul concept al brandului emblematic Pepsi în noua sa eră, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, această transformare include un design inovator, poveşti noi şi parteneriate noi. Cu scopul de a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente şi oferă experienţe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor şi cu dorinţa de a trăi conform filozofiei brandului, denumită "Thirsty for More". Această filozofie sărbătoreşte setea pe care oamenii o au pentru ceea ce este interesant şi neaşteptat.
"Noul logo Pepsi nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declaraţie fermă a direcţiei pe care brandul nostru o ia într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovaţie şi o conexiune mai profundă cu publicul nostru. În mod constant, Pepsi a fost un brand în pas cu cultura şi tendinţele, iar acum ne propunem să intensificăm această legătură, fiind alături de fanii noştri în explorarea pasiunilor lor. Suntem entuziasmaţi să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România şi aşteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noştri experienţe unice şi captivante", a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans, PepsiCo.
De la campania "Acceptă provocarea Pepsi" până la asocieri cu evenimente precum Summer Well, TIFF sau Analogue, Pepsi a promovat întotdeauna cultura pentru a oferi experienţe unice fanilor, rămânând în acelaşi timp un simbol şi mereu atemporal.
"Am regândit identitatea noastră iconică, păstrând esenţa brandului, dar adăugându-i un aer proaspăt şi vibrant. Noul logo Pepsi este mai mult decât un simbol: este o declaraţie de încredere, energie şi optimism. Pepsi nu se mulţumeşte doar să urmeze tendinţele, ci le creează. Noul design reflectă spiritul nostru inovator şi dedicarea noastră de a oferi mereu o experienţă proaspătă şi relevantă consumatorilor. Lansarea noii identităţi vizuale este doar vârful aisbergului. Ne pregătim să lansăm o serie de campanii şi activări care vor sparge tiparele şi vor aduce Pepsi şi mai aproape de inimile românilor", a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo.
În debutul următoarei ere, Pepsi îşi continuă evoluţia cu ritmul dinamic al culturii, furnizând cu anticipaţie ceea ce oamenii aşteaptă - produse inovatoare şi colaborări de referinţă. Brandul rămâne conectat la consumatori prin crearea de experienţe de ultimă oră bazate pe sport şi muzică, valorificând tehnologia inovatoare, informaţii semnificative şi parteneriate creative.
Logo-ul şi identitatea vizuală preiau în mod atent elemente din istoria sa şi încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual şi incontestabil Pepsi.
Elementele cheie de design includ:
• Globul Pepsi şi cuvântul-simbol se îmbină pentru a se potrivi în variate contexte şi pentru a sublinia marca distinctivă Pepsi.
• O paletă de culori actualizată introduce albastru electric şi negru pentru a aduce contrast, vibraţie şi o margine modernă la schema clasică de culori Pepsi. Având în vedere atenţia continuă a mărcii pentru Pepsi Zero Zahăr, designul aduce culoarea neagră, arătând şi mai mult promisiunea brandului pentru Pepsi Zero Zahăr în viitor.
• Un font modern, personalizat, care reflectă încrederea şi mentalitatea fără reproşuri a brandului.
• Semnătura Pepsi pulse sugerează "ripple, pop şi fizz" Pepsi-Cola prin mişcare. De asemenea, aduce ritmul şi energia muzicii, o parte esenţială şi continuă a moştenirii Pepsi.
Campania dezvoltată sub conceptul "Acelaşi gust grozav într-un nou design" cu focus pe promovarea noului logo şi noua identitate vizuală sunt lansate în România din 1 Aprilie 2024. Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online şi în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerţul tradiţional şi modern şi ecommerce.