PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare şi băuturi, lansează în România campania globală "Ea este PepsiCo". Aceasta recunoaşte şi promovează contribuţia femeilor care deţin roluri esenţiale în domeniul lanţului de aprovizionare, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, campania va reface branding-ul unor camioane de livrare ale PepsiCo, înlocuind brandurile companiei cu portretele femeilor remarcabile din campania "Ea este PepsiCo". Această prezentare vizuală înlocuieşte simbolurile brandurilor cu portrete autentice ale angajatelor în propriile lor medii de lucru, reprezentând esenţa modului în care această iniţiativă globală sărbătoreşte şi promovează contribuţiile femeilor.
"La PepsiCo, credem în puterea şi potenţialul fiecărei femei. De aceea, lansăm campania < < Ea este PepsiCo > >, o celebrare a contribuţiilor extraordinare ale femeilor din industria alimentară şi a băuturilor. Vrem să evidenţiem contribuţia esenţială pe care o aduc acestea la succesul nostru şi să inspirăm generaţia viitoare de lideri. Ne dorim un viitor în care echitatea şi incluziunea sunt fundamentale, un viitor în care fiecare femeie are oportunitatea de a-şi construi o carieră de succes la PepsiCo", a declarat Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.
"La nivel local, este important să evidenţiem faptul că PepsiCo East Balkans se remarcă prin echilibrul dintre genuri, având 43% femei şi 57% bărbaţi la nivelul întregii populaţii angajate, iar în rândul liderilor din East Balkans, procentajul este de 53% femei şi 47% bărbaţi. Această statistică subliniază angajamentul PepsiCo de a promova un mediu de lucru incluziv şi echitabil, unde se pune accentul în primul rând pe talentele, abilităţile şi valorile pe care fiecare membru al echipei le aduce în mod constant", se arată în comunicat.
Campania "Ea este PepsiCo" demonstrează cum femeile îşi pot construi şi dezvolta o carieră semnificativă în prima linie la PepsiCo, susţinută de instrumente şi de o cultură care să sprijine continuu dezvoltarea lor.
"A face ca mai multe femei să candideze pentru roluri cheie nu este benefic doar pentru angajaţi, pentru familiile lor şi pentru comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea, ci este important şi pentru afacerea noastră", a declarat Becky Schmitt, Chief Human Resource Officer, PepsiCo. "PepsiCo doreşte ca femeile să vadă clar oportunităţile de carieră care le sunt disponibile şi să le ofere exemple de succes din partea femeilor care lucrează în frontline, şi nu numai. Sperăm că persoanele care văd aceste camioane pe pieţele din întreaga lume să fie inspirate şi să candideze pentru un rol la PepsiCo."
She Is PepsiCo - Profiluri recompensate de PepsiCo
Campania "Ea este PepsiCo" aduce în prim plan diversitatea remarcabilă a femeilor care deţin roluri cheie în cadrul companiei. Fiecare dintre aceste femei selectate au un parcurs profesional unic, aducând o valoare distinctă. Iată câteva dintre poveştile lor:
Anemari V. - Operator la camera de sirop: În ciuda provocărilor personale, ea excelează la locul de muncă, demonstrând calităţi precum empatie, tenacitate, implicare şi perseverenţă.
Cristina C. - Gestionar depozit: Se remarcă printr-o pasiune molipsitoare şi o abordare axată pe rezultate. În mod remarcabil, călătoria de 17 ani a Cristinei la PepsiCo a început cu primul ei loc de muncă. Dincolo de realizările sale profesionale, ea a cultivat o cultură de echipă pozitivă şi i-a îndrumat pe cei din jurul ei.
Alexandra B. - Specialist calitate: La 30 de ani, Alexandra se află la al doilea loc de muncă. O persoană dedicată şi curioasă, în ciuda faptului că este introvertită, ea excelează în calitate de coordonator şi este pasionată de tehnologie. Ea a avut o evoluţie profesională interesantă, ocupând şase roluri în şapte ani.
"Ea este PepsiCo" ilustrează aspiraţia "Un loc în care să fii tu" (A Space to Be You) de a crea un spaţiu colaborativ, echitabil şi incluziv în care fiecare persoană, indiferent de cum arătăm, de unde venim sau pe cine iubim, are o voce. Această formulă se extinde la partenerii de afaceri ai PepsiCo şi la comunităţile pe care le deserveşte şi ajută la progresul companiei în direcţia ambiţiilor sale pep+, inclusiv atingerea parităţii de gen în funcţiile de conducere la nivel global, menţinerea echităţii salariale şi contribuţia la ridicarea comunităţilor defavorizate din întreaga lume.
(C)