Inteligenţa Artificială a fost adoptată rapid în cursul acestui an, cu 61% dintre marketeri care declară că au folosit-o deja în activitatea lor de zi cu zi, iar 44% că au utilizat-o în producţia de conţinut, conform Influencer Marketing Hub. Cu o adopţie atât de rapidă înregistrată în 2023, este de aşteptat ca tot mai multe companii să testeze capabilităţile aplicaţiilor precum Chat GPT sau Midjourney, în viitorul apropiat. Acesta este şi motivul pentru care strategiile de digital marketing trebuie permanent adaptate conform celor mai noi tehnologii şi trenduri din piaţă, astfel încât să rămână eficiente atât din punctul de vedere al rezultatelor obţinute, cât şi al costurilor - ambele fiind de o importanţă critică pentru directorii de marketing.
Inteligenţa Artificială şi tehnologia modernă se vor regăsi printre subiectele discutate la conferinţa de marketing DigiCon 2023, care se va desfăşura pe 20 octombrie, la Sala Luceafărul, în inima Bucureştiului. LaDigiCon 2023 vor participa speakeri ai unora dintre cele mai importante companii, precum Google, TikTok, Adobe, Pepsi, Marketiu, Eskimi sau Puratos, care vor împărtăşi ultimele tendinţe şi insight-uri referitoare la impactul tehnologiei asupra strategiilor de promovare pentru anul viitor.
Ediţia din 2023 a DigiCon se anunţă a fi cea mai mare de până acum, organizatorii aşteptând peste 250 de directori de marketing, manageri şi antreprenori pasionaţi de trenduri, inovaţii şi tehnologii disruptive. Accesul este gratuit, costurile de participare sunt acoperite în întregime de organizatori şi parteneri, iar aplicaţiile pentru bilete sunt încă deschise şi se pot face aici.
Prima parte a conferinţei va începe cu Stelian Crişan, Senior Product Manager la Adobe România, care ne va purta printr-un User Journey ideal - însemnând toată experienţa pe care o persoană o are atunci când interacţionează cu un produs digital, precum un website sau o aplicaţie. Ziua va continua cu Andrei Tiu, CEO al agenţiei de marketing Marketiu, organizatoareaDigiCon - el ne va introduce în zona de Consumer Trends, pentru ca mai apoi Andreea Ciocănescu, Marketing Manager la Puratos România, să ne arate cum putem folosi AI mai departe de crearea de conţinut, pentru a înregistra şi analiza în timp real date despre consumatori.
Despre AI va vorbi şi Florin Pravai, Head of Partnerships la Google România, ce ne va purta prin schimbările "impuse" de Inteligenţa Artificială în algoritmul Google şi în produsele pe care le oferă utilizatorilor - iar organizatorii promit că este un moment de neratat pentru Content Marketers. Mai mult decât atât, se va discuta despre principiile etice şi aplicarea acestora în folosirea inteligenţei artificiale, cât şi despre ultimele dezvoltări la care Google lucrează şi care vor fi aduse pe piaţă în perioada următoare.
Partea a doua a zilei va fi concentrată pe Paid Media, dar şi pe Celebrity & Influencer trends, graţie Eskimi şi Romanian Artists Agency, în timp ce spre finalul conferinţei participanţii se vor delecta cu insights şi trenduri din TikTok Advertising, oferite de Roxana Alecu, Client Services Manager al TikTok România, dar şi cu o doză de Growth Hacking tips oferită de Ştefan Gergely, Head of Growth la Veridion. Ziua se va încheia cu anunţarea câştigătorilor la concursurile organizate de sponsorii conferinţei, urmat de un after party în incintă.