Peste 66% dintre clienţii rezidenţiali ai E.ON Energie România (aproximativ 2,18 milioane) utilizează aplicaţia E.ON Myline pentru gestionarea contractelor, vizualizarea şi plata facturilor, precum şi transmiterea indexului de consum, potrivit comunicatului emis redacţiei.
Clienţii preferă accesarea platformei de pe telefonul mobil, iar anual circa 160.000 de noi utilizatori îşi creează un cont pe Myline datorită uşurinţei şi rapidităţii platformei. În 2025, va fi implementată factura digitală pentru a facilita şi mai mult experienţa utilizatorilor.
Clienţii E.ON Energie România preferă să acceseze aplicaţia E.ON Myline de pe telefonul mobil, platforma fiind utilizată atât prin website, cât şi prin aplicaţia mobilă. Cele mai accesate funcţionalităţi de către clienţi sunt: transmiterea indexului de energie (48%), vizualizarea şi descărcarea facturilor (40%) şi plata facturilor (13%).
Aplicaţia mobilă este preferată de 77% dintre utilizatori, iar peste 1,77 milioane de clienţi rezidenţiali ai E.ON Energie România au optat pentru factura electronică, un pas important pentru protejarea mediului. Platforma E.ON Myline oferă funcţionalităţi inovative, pe lângă cele pentru administrarea contractelor şi locurilor de consum,facilitând astfel gestionarea eficientă a serviciilor energetice.
Platforma E.ON Myline oferă utilizatorilor funcţionalităţi avansate pentru gestionarea serviciilor energetice. Printre acestea se numără adăugarea unei adrese de e-mail secundare, ceea ce permite atât proprietarilor, cât şi chiriaşilor să acceseze informaţii despre perioadele de transmitere a indexului, facturi şi consum. De asemenea, utilizatorii pot simula factura după transmiterea consumului, facilitând evaluarea cheltuielilor şi impactul asupra bugetului familiei. Platforma oferă opţiunea de a plăti factura în două sau trei rate şi permite restituirea sau transferarea banilor plătiţi în avans pe alt loc de consum sau într-un cont bancar. În 2025, sunt planificate îmbunătăţiri, cum ar fi modificarea designului aplicaţiei, implementarea facturii digitale şi un flux de plată mai simplu prin salvarea cardurilor.
Opinia Cititorului