Petrom a finalizat procesul de consolidare a activităţilor de marketing din România ale grupului Petrom într-o singură entitate, respectiv OMV Petrom Marketing SRL, potrivit unui comunicat al companiei.
Astfel, începând de astăzi, devine efectiv transferul unei părţi din patrimoniul Petrom aferent activităţii de marketing şi al întregului patrimoniu M.P.Petroleum Distribuţie SRL către OMV Petrom Marketing SRL.
Consolidarea activităţilor s-a efectuat prin intermediul a doua operaţiuni: desprinderea în interesul Societăţii a activelor şi pasivelor aferente activităţii de marketing a Petrom şi fuziunea prin absorbţie a M.P.Petroleum Distribuţie SRL de către OMV Petrom Marketing SRL (fostă OMV România).
"Consolidarea activităţilor de marketing a reprezentat un proces extrem de complex, la care au participat echipe multidivizionale şi în cadrul căruia am avut consultări cu un număr mare de părţi co-interesate, iar faptul că am reuşit să-l finalizăm la data propusă reprezintă un adevărat succes. Vom beneficia astfel de o coordonare eficientă a acestei activităţi şi de mai multă flexibilitate şi promptitudine la provocările pieţei", a declarat Rainer Schlang, membru al Directoratului Petrom, responsabil cu activitatea de Marketing şi administrator unic al OMV Petrom Marketing SRL.