P&G a demonstrat, la evenimentul Consumer Electronics Show, de anul acesta, cum combină cunoştinţele despre preferinţele consumatorilor cu tehnologia de ultimă generaţie pentru a dezvolta produse inovatoare, conectate, care transformă experienţele de zi cu zi, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre. Evenimentul a avut loc în perioada 7 - 10 ianuarie, în Las Vegas.
David Taylor, Preşedinte şi CEO P&G, a declarat: " Vrem să facem viaţa consumatorilor mai uşoară şi mai plăcută, cu ajutorul produselor şi serviciilor de calitate superioară pe care brandurile noastre le oferă. CES ne oferă şansa de a arăta modul în care ne construim afacerea, pentru a oferi experienţe care reinventează aşteptările oamenilor de la produsele pe care le folosesc zi de zi."
Potrivit sursei citate, standul LifeLab şi portofoliul de produse P&G, lansat în anul 2019, a primit numeroase premii, printre care Premiul Publicului "Best of CES", de la Engadget 2019, Premiul "CES Editors̛ Choice", de la USA Today, şi o menţiune în Revista Exhibitor, fiind considerat "unul cele mai bune 20 de standuri prezente la eveniment".
Pentru 2020, LifeLab a fost reinventat şi a inclus: Oral-B iO, ce marchează un salt semnificativ în domeniul tehnologiei de îngrijire orală. Oral-B iO introduce o acţiune magnetică fără frecare, care distribuie în mod uniform energia până la vârfurile perilor, pentru a crea micro-vibraţii revoluţionare; Lumi by Pampers, un sistem revoluţionar all-in-one, care îmbină datele obţinute în timp real cu intuiţia, ajutându-i pe părinţi să anticipeze nevoile copilului lor; Opte Precision Skincare System, prima imprimantă manuală portabilă, care scanează, detectează şi corectează hiper-pigmentarea pielii pentru a dezvălui frumuseţea naturală în fiecare zi; Heated Razor de la GilletteLabs, care oferă o senzaţie continuă de căldură prin intermediul unei bare de încălzire inovatoare, ce recreează senzaţia plăcută a unui prosop cald, la fiecare mişcare, pe toată durata bărbieritului.
Pe parcursul săptămânii, P&G a interacţionat cu consumatorii, clienţii şi potenţialii parteneri de inovaţie, înţelegând că această colaborare între industrii este esenţială pentru a putea fi cu un pas înaintea aşteptărilor consumatorilor. P&G Ventures, un startup studio aparţinând companiei, va găzdui şi P&G Ventures Innovation Challenge, evenimentul cheie al competiţiei sale anuale de dezvoltare a afacerilor.
Kathy Fish, Chief Research, Development & Innovation Officer, a precizat: "Vrem să ne menţinem statutul de lider şi ne provocăm să ridicăm ştacheta şi mai sus. Adoptăm noi abordări ale inovaţiei, astfel încât să fim mai agili, mai conectaţi şi mai eficienţi. Consumatorii devin partenerii noştri pentru inovaţie, testând mai multe idei ca niciodată."