Philip Morris International a lansat astăzi Anul UNSMOKE (fără fum) un îndemn pentru fumători, nefumători, autorităţi de reglementare şi agenţi de schimbare din întreaga lume de a crea un viitor mai bun pentru cei 1.1 miliarde de fumători, familiile şi cei dragi lor, precum şi către comunităţile din care aceştia fac parte.
Acest îndemn la acţiune pleacă de la faptul că, în ciuda eforturilor globale de a încuraja oamenii să nu înceapă să fumeze sau să renunţe la fumat, Organizaţia Mondială a Sănătăţii estimează că în 2025 va exista un număr similar de fumători cu cel actual, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.
Jacek Olczak, Chief Operations Officer al PMI, a anunţat dorinţa companiei de a genera o schimbare cu adevărat globală: "Ar trebui să fie clar: Dacă nu fumaţi, nu începeţi. Dacă fumaţi, renunţaţi. Dacă nu renunţaţi, schimbaţi. Asta e conceptul unsmoke." "Este cunoscut faptul că arderea generează cea mai mare parte dintre substanţele chimice dăunătoare din fumul de ţigară. Eliminarea combustiei reduce dramatic nivelurile de substanţe chimice periculoase. Există un consens acceptat de din ce în ce mai mulţi oameni de ştiinţă şi experţi în domeniul sănătăţii publice că produsele care nu ard şi sunt susţinute de cercetare ştiinţifică sunt o alegere mult mai bună decât ţigaretele".
Misiunea PMI este aceea de a crea un viitor fără fum, susţinut de fundamentare ştiinţifică, tehnologie şi inovaţie pentru a oferi alternative mai puţin dăunătorare celor care altfel ar continua să fumeze.
Dl Olczak a adăugat: "Există mulţi oameni şi organizaţii care preferă să fie preocupati de o luptă ideologică. Controversa pe care o generează continuă să creeze confuzie în rândul fumătorilor, astfel încât cei sceptici devin rapid cei mai mari susţinători ai fumatului tradiţional. Consecinţa acestei confuzii este că oamenii continuă să fumeze ţigări convenţionale, ale căror efecte dăunătoare sunt bine cunoscute. Firesc ar fi să ne îndepărtăm de ideologie şi să ne îndreptăm către un scop comun: eliminarea fumului din lume şi încurajarea celor 1,1 miliarde de fumători să schimbe ţigările cu o alternativă mai bună, atunci când aceştia nu renunţă".
Compania a lansat această iniţiativă ca o chemare către progres la nivel global, dar şi un îndemn de a pune capăt unui impas legat de elaborarea politicilor publice legate de alternativele mai bune la fumat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Opțional în data de 09.04.2019, 20:59)
Am o întrebare pentru cinstita redacție Bursa: acest articolaș face parte dintr-un contract de relații publice / comunicare?