Xerox a anunţat lista câştigătorilor înscrişi la competiţia PIXI (Premiile Xerox pentru Inovaţie în Imprimare şi Imagine) în care participanţii au scos în evidenţă modul în care este folosită tehnologia pentru a dezvolta aplicaţii unice.
Tema de anul acesta a concursului a fost "Shine", iar organizatorii au recompensat cele mai eficiente şi inventive imprimări cu ajutorul sistemelor digitale Xerox. Compania olandeză De Budelse a fost desemnată "Best of Show" pentru lansarea unui pachet personalizat, care conţine o carte pentru copii şi un disc multimedia.
Soluţia propusă de compania De Budelse a fost aleasă deoarece acordă posibilitatea tuturor de a-şi personaliza produsul, de la tipografie până la punctele de vânzare, în funcţie de promoţiile pe care le derulează. Eficienţa din spatele proiectului stă în colaborarea directă dintre tipografie şi punctul de desfacere: comanda pentru fiecare retailer va fi personalizată în funcţie de numărul de pachete solicitate, tipografia imprimând exact numărul dorit. De Budelse va tipări o cantitate fixă, stabilită anterior cu retailerul. Soluţia De Budelse a fost imprimată pe un echipament de mare capacitate Xerox iGen 3 Digital Production Press.
Categoriile pentru care s-au acordat premii au fost Cărţi şi manuale, Materiale colaterale, Marketing direct, Obiecte promoţionale în domeniul tranzacţiilor. Premiul pentru utilizarea serviciilor Xerox într-un mediu ecologic a fost acordat companiei canadiene Kempenfelt Graphics Group pentru imprimarea de cărţi "eco-friendly".
Premiile pentru fiecare regiune (Asia, Europa şi America de Nord) au fost câştigate de Top Advertising Pte Ltd din Singapore, 7RENK din Turcia şi American Greetings Corporation din Statele Unite ale Americii.