eMAG.ro a devenit site-ul românesc cu cea mai mare audienţă în România, potrivit datelor Alexa.com, unul dintre cele mai importante servicii globale de monitorizare a traficului online, informează un comunicat remis redacţiei.
Cu peste 1,7 milioane de vizitatori unici la nivelul unei luni şi 3,5 milioane de vizite, eMAG a devenit site-ul local cu cea mai mare audienţă în rândul vizitatorilor români, fiind devansat doar de giganţii globali ca Google, Yahoo, Youtube sau Imdb.com. Creşterea recentă a traficului şi cea care a ridicat poziţia eMAG anterioară în clasamentul Alexa de pe locul 6 între site-urile româneşti se datorează campaniei de promovare a comerţului online - "Reţeaua".
"În mod obişnuit, este atipic pentru un magazin online să deţină site-ul cu cea mai mare audienţă dintr-o ţară, dar acest lucru ne arată că demersul nostru de a convinge cât mai mulţi utilizatori de internet printr-o campanie-concurs 100% transparentă de promovare şi informare are succes", a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.