Compania telecom UPC a ţinut să facă anumite clarificări pornind de la articolul "UPC dă cu o mână convorbiri gratuite fix/mobil şi ia cu alta viteze la net" apărut în BURSA din 01.03.2017. UPC precizează: "Informaţia referitoare la faptul că UPC scade vitezele la internet tuturor abonaţilor, ca urmare a trecerii la noul portofoliu de produse, este eronată. La sfârşitul anului trecut, UPC a lansat un nou portofoliu de produse, reconfigurând pachetele de servicii într-un concept simplificat şi consolidat care aduce clienţilor companiei o serie de beneficii prin îmbogăţirea grilei de canale şi creşterea vitezei de internet până la minimum 150 Mbps".
Eroarea de interpretare care a stat la baza articolului pornea de la ofertele pe care compania le-a lansat în această perioadă pentru abonaţii mai vechi (care au pachete de produse şi servicii cu parametri ce diferă de cele oferite clienţilor în prezent) considerând că acestea se adresează tuturor abonaţilor UPC ce urmau să fie aduşi la un numitor comun în ceea ce priveşte pachetele de programe TV, minutele de convorbiri incluse pentru telefonia fixă şi viteza conexiunii la internet. "Menţionăm că înştiinţarea primită de redactorul care a scris articolul, care este şi client UPC, este una personalizată, astfel că nu se aplică tuturor abonaţilor companiei", subliniază operatorul.