Ţara noastră a primit "Premiul de excelenţă" în cadrul târgului de turism de la München pentru atractivitatea standului şi pentru identitatea vizuală a brandului naţional de turism, care exprimă preţuirea pentru natură şi preocupările privind protecţia mediului, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Premiul de excelenţă a fost atribuit ţării noastre în data de 23 februarie 2011, de presa bavareză, în parteneriat cu actori importanţi din domeniul turismului, standul României de la München atrăgând atenţia publicului, reprezentanţilor industriei de turism şi a presei de specialitate prin eleganţa design-ului şi expresivitatea identităţii vizuale a României turistice.
Ca dovadă a importanţei şi consistenţei pe care o are prezenţa ţării noastre la acest târg, postul de televiziune BR (Televiziunea Bavaria) a prezentat, în 23 februarie a.c., un amplu material despre atractivitatea standului României şi despre alinierea brand-ului la ultimele tendinţe din turism, legate de preţuirea naturii şi protecţia mediului.