Momentan, PSA Peugeot - Citroen nu intenţionează să investească într-o fabrică de asamblare în România, dar va lua în calcul această posibilitate imediat după ce criza economică se va diminua, a declarat, ieri, Jean Phillipe Collin, preşedintele Peugeot, cu ocazia primei vizite oficiale în România.
Întrebat care este scopul precis al vizitei sale în România, Collin a ezitat să dea un răspuns concret, afirmând doar că este datoria managerului companiei de a ajunge în toate ţările în care marca Peugeot este prezentă.
Jean Phillipe Collin a explicat: "Am venit în România pentru a vedea impactul pe care marca Peugeot o are în media, dar şi pentru a pune la punct o serie de strategii de business pe termen mediu şi lung. În plus, este datoria managerului companiei de a vizita toate ţările în care marca Peugeot este prezentă".
Pe fondul acestei vizite, reprezentanţii constructorului francez de automobile au dezvăluit ultimele cifre legate de vânzările în Europa, dar şi în România, informează Agerpres.
Astfel, marca Peugeot a cunoscut cea mai drastică scădere a vânzărilor în zona ţărilor europene, cel mai mare declin fiind înregistrat în România, de 62% în primul trimestru din 2009, comparativ cu perioada similară din 2008.
Potrivit oficialului francez, Peugeot rămâne încrezător în şansele de redresare a acestei situaţii atât la nivel mondial, cât şi al pieţei româneşti.