PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SF. GHEORGHE: Anunţ pentru recrutarea si selecţia membrilor executivi / neexecutivi ai Consiliului de Administraţie
Ziarul BURSA #Companii / 14 august 2015
Primăria Mun. Sf.Gheorghe, cu sediul în Mun. Sf.Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, 520008 Sfântu Gheorghe, în calitate de autoritate tutelară, prin Comisia de evaluare/selecţie a candidaţilor pentru posturile de membru în Consiliul de Administraţie, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, anunţă demararea procedurii de recrutare, evaluare şi selecţie prealabilă a candidaţilor pentru următoarele poziţii: membri ai consiliului de administraţie - 5 poziţii.
Condiţii generale pentru depunerea candidaturilor
- cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşterea limbii române la nivel avansat (scris şi vorbit);
- capacitate deplină de exerciţiu si integritate morală;
-studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
- experienţă managerială dobândită prin ocuparea unor funcţii de conducere a unor întreprinderi publice profitabile sau a unor societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al societăţii comerciale;
- nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
- nu este cercetată şi/sau urmarită penal, nu este judecată sau condamnată definitiv într-un dosar penal pentru săvârşirea vreunei infracţiuni;
- starea de sănătate corespunzătoare exercitării funcţiei pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate, cu max.1 lună înainte de aplicaţie;
- nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;
- nu exercită concomitent mai mult de 4 mandate de administrator şi/sau de membru al consiliului de supraveghere în societăţi pe acţiuni/întreprinderi publice ale căror sediu se află pe teritoriul României (Vezi art. 33 OUG 109/2011)
Criterii de selecţie/evaluare a candidaţilor
- îndeplinirea condiţiilor generale şi a celor cerute prin OUG nr. 109/2011;
- experienţă managerială dobandită prin ocuparea unor funcţii de conducere;
- cunoştinţe solide privind bunele practici de guvernanţă corporativă;
- cunoştinţe de afaceri specifice obiectului de activitate al societăţii unde candidatul şi-a depus candidatura;
- experienţă în elaborarea/implementarea de strategii corporative;
- cunoaşterea legislatiei societaţilor comerciale şi a ordonanţei privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice;
- abilităţi manageriale: gândire strategică, eficienţă în raţionament, foarte bune abilităţi de comunicare, de organizare şi negociere şi de susţinere argumentată a opiniilor proprii, orientare către rezultate, capacitate de decizie şi de asumare a acesteia, bune competenţe interpersonale;
- studii economice şi experientă relevantă în domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel putin 5 ani, constituie avantaj;
- cunoaşterea limbii maghiare, constituie avantaj.
Documente necesare pentru depunerea candidaturii
- C.V. european de tip EuroPass
- cazier judiciar, original
- act identitate, copie
- documente care atestă nivelul studiilor, certifică efectuarea unor specializări şi dovedesc îndeplinirea condiţiilor generale şi/sau specifice, copie
- carnet de muncă/documente doveditoare, copie
- dovada numirii în calitate de administrator/manager, după caz
- adeverinţă medicală de la medicul de familie, original
- • declaratie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională, şi că are sau nu statutul de "independent" în sensul art. 138 din Legea 31/1990 republicată cu modificările şi completările ulterioare
- • declaraţie de consimţământ privind acordul cu privire la utilizarea şi prelucrarea datelor personale în cadrul procedurii de selecţie şi recrutare
• Modelul declaraţiilor pot fi descărcate de pe site-ul Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe (www.sepsi.ro), la secţiunea Anunţuri.
Depunerea candidaturilor
Documentele se depun personal sau prin postă cu confirmare de primire în termen de 10 zile de la data publicării anunţului la Biroul de relaţii cu publicul al Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe pe adresa str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, 520008 Sfântu Gheorghe, în format hârtie, în plic închis şi sigilat, unde vor primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Plicul va avea menţionat "Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie", precum şi numele, prenumele si adresa de domiciliu/corespondenţă a candidatului, numărul de telefon, adresa de email.
Procedura de evaluare si selecţie
Candidaţii declaraţi admişi de către Comisia de evaluare/selecţie la etapa de selecţie a dosarelor vor fi evaluaţi de către Comisie în cadrul unui interviu aprofundat, data, ora şi locul desfăşurării interviului urmând să fie anunţate telefonic.
Reprezentantii actionarilor vor lua decizia finală în ceea ce priveşte stabilirea listei finale a membrilor consiliului de administraţie, conform O.U.G.109/2011, şi va fi publicată pe site-ul www.sepsi.ro, la secţiunea Anunţuri.