"No Surprises" a deschis primul show-room din ţara noas-tră dedicat evenimentelor cu caracter special din viaţa unei persoane sau a unei companii, cu produse specifice pentru eve-nimente corporate şi de Cră-ciun, nunţi şi botezuri, petreceri pentru copii şi bal mascat. Show-room-ul este dedicat în cea mai mare parte nunţilor, dar există şi spaţii special amenajate pentru evenimente corporate şi petreceri pentru copii.
Firma şi-a început activitatea în urmă cu trei ani, iar anul trecut cifra de afaceri a companiei s-a triplat comparativ cu 2002. Printre clienţii săi se numără Skf România, Philips România, Elsid România, L'Oreal Româ-nia, DHL, Lukoil România, Ultra Med, Danone. Printre evenimentele organizate se numără conferinţe de presă, lansări de produse, team-building, petreceri de Crăciun şi petreceri tematice. Decembrie este luna în care cifra de afaceri a firmei explodează, a declarat Adela Popescu, directorul general al firmei, citată de Rompres. În aceas-tă perioadă, firmele organizează Christmas Party-uri pentru angajaţi, petreceri pentru dealeri, presă etc.
La petrecerile pentru copii, firma oferă animatori precum Albă ca Zăpada, Barbie, Balloo, Prin-ţul Fermecat etc. Pentru vîrste mai mari, oferta include concursuri de karaoke, scamatori, clovni sau jongleri. Pentru o petrecere de 10-12 persoane, pă-rinţii pot scoate din buzunare sume cuprinse între 200 şi 800- 1.000 de euro şi chiar mai mult, în funcţie de cererile specifice.
No Surprises a organizat în anul în care a trecut 160 de nunţi. În ciuda faptului că apelează la un organizator de nunţi, acest eveniment continuă să fie pentru români un moment stresant, este de părere Adela Popescu.
În varianta "No Surprises", preţul unei nunţi de 80 de persoane a variat pînă în prezent între 3.000 şi 18.000 de euro. Rochiile de mireasă, aduse din Spania, Italia şi Statele Unite, au preţuri cuprinse între 200 şi 1.200-1.400 de euro, iar invitaţiile de nuntă pot costa între cinci şi 120.000 lei.
În prezent, firma, cu sediul în Bucureşti, are puncte de lucru în Cluj, Constanţa, Piatra Neamţ şi Timişoara, are 32 de angajaţi şi colaboratori, iar pe viitor şi-a propus să deschidă puncte de lucru în fiecare oraş mare din ţară.