Romtelecom a anunţat azi în cadrul companiei planurile pentru anul 2011, care se estimează că vor asigura mai multă flexibilitate şi un mai bun răspuns la evoluţia pieţei. Romtelecom îşi va continua eforturile de îmbunătăţire a operaţiunilor şi se va concentra în acest an asupra creşterii eficienţei şi reducerii costurilor printr-o serie de proiecte care vizează un nou model operaţional în diferite arii de activitate, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Toate eforturile de transformare din anii precedenţi nu au fost în van deoarece, fără măsurile pe care le-am luat în trecut, nu am fi fost capabili să facem faţă condiţiilor economice care s-au înrăutăţit de-a lungul ultimilor ani şi să atingem aproximativ câte 1 milion de clienţi pentru serviciile de internet broadband şi de televiziune. Costurile au devenit prioritatea maximă, dată fiind puterea de cumpărare redusă a clienţilor şi aşteptările acestora de a avea preţuri mici şi servicii de calitate. Trebuie să susţinem transformarea şi schimbarea continuă a companiei - este singura modalitate prin care putem să fim în continuare competitivi pe piaţa românească", a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.