PRO TV a prezentat, astăzi, grila de toamnă în cadrul unui eveniment, la Snagov. Pe lângă deja consacratele emisiuni MasterChef, Vocea României şi Visuri la cheie, PRO TV aduce şi noutăţi. Grila de toamnă va include o nouă emisiune, "Clipa de fericire", care va fi prezentată de Amalia Enache. Emisiunea se bazează pe cazuri sociale, prezentând diferite poveşti de viaţă. Data exactă de lansare nu a fost făcută publică, oficialii PRO TV anunţând doar că difuzarea va începe spre finalul toamnei.
Tot ca o noutate vor fi şi filmele şi serialele pe care PRO TV le va difuza în fiecare week-end: PRO TV şi-a propus să aducă blockbustere, premiere şi producţii cu nume grele. Printre acestea se numără Expandables 3, Avengers, Iron Mân 3, The Lone Ranger, Men in Black 3, The Hobbit: The Desolution of Smaug etc.
Nici serialele nu sunt uitate - "Las Fierbinti" se întoarce cu un nou sezon, iar The Mentalist şi House of Cards sunt doar câteva dintre cele pregătite de PRO TV.
Ştirile PRO TV le aduce telespectatorilor informaţii din noul studio, dotat cu tehnologie de ultimă generaţie. Acesta are trei ecrane de înaltă rezoluţie, care au drept fundal un wall din led-uri. Iar pe lângă modificările tehnologice, Ştirile PRO TV au făcut o schimbare şi la nivel de grafică.
"Priorităţile PRO TV, atât în 2015, cât şi în următorii ani, sunt de menţinere a nivelului de calitate - în ceea ce priveşte echipa, standardele de jurnalism, producţiile şi audienţele -, încorporarea inovaţiei în tot ceea ce facem - atât în formatele existente, cât şi în găsirea unora noi -, consolidarea portofoliului, oferind telespectatorilor o experienţă completă TV şi online, dezvoltarea continuă a mărcii puternice PRO TV şi asigurarea unui business stabil şi sănătos. Rezultatele înregistrate în primele 8 luni ale acestui an, la nivelul publicului comercial, atât pentru PRO TV, cât şi la nivelul întregului grup CME în România, ne confirmă că avem reţeta şi ingredientele perfecte pentru telespectatorii noştri. Creşterea constantă înregistrată în ultimii ani la nivel de prime time, îmbunătăţirea rezultatelor la nivel de grup CME în România şi ocuparea în mod constant a primelor poziţii în topul programelor sunt rezultatele clare care ne fac să spunem că toamna aceasta va fi una excepţională." a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
În perioada ianuarie - august 2015, PRO TV a menţinut o cotă de piaţă de 24% în prime-time, crescând diferenţa faţă de competiţie. La nivelul grupului CME în România, în primele 8 luni ale anului, creşterea faţă de aceeaşi perioadă din 2014 este de 1.5 puncte procentuale -de la 30.6% , la 32.1% cotă de piaţă. Vara PRO TV, perioada 15 iunie - 31 august, a obţinut un share de 22% în prime time, în creştere cu 1.7 puncte procentuale faţă de aceeaşi perioadă din 2014.