În prima jumătate a acestui an, Ştirile PRO TV, emisiunile "Sunt celebru, scoate-mă de aici!", "Românii au talent", "Las Fierbinţi", "Ferma Vedetelor" şi filmele sunt doar câteva dintre producţiile care au clasat PRO TV pe prima poziţie în preferinţele românilor, arată un comunicat remis azi redacţiei.
În perioada ianuarie-iunie, în timpul unei zi, PRO TV a înregistrat în rândul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani din mediul urban, o medie de 3,9 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe locul doi a obţinut 3 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă. În prime-time, PRO TV a obţinut o medie de 10 puncte de rating şi 24,5% cotă de piaţă, iar televiziunea situată pe locul doi a înregistrat 5,6 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.
Topul programelor difuzate în perioada ianuarie - iunie 2015 a fost condus de "Românii au talent", cu o medie de 18,1 puncte de rating şi 45,6% cotă de piaţă. Pe locul doi s-a situat reality-show-ul "Sunt celebru, scoate-mă de aici!", care a înregistrat 14,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30,7%. Pe locul trei s-a clasat serialul "Las Fierbinţi", cu o medie de 12,5 puncte de rating şi 28,4% cotă de piaţă, urmat de meciurile din Cupa României, care au obţinut o medie de 11,7 puncte de rating şi 27,4 cotă de piaţă. Filmele difuzate la PRO TV în prime-time (duminica, joia, marţea şi miercurea) ocupă următoarele 4 poziţii, iar pe locul 9 este emisiunea "Ferma Vedetelor", care a înregistrat o medie de 9,6 puncte de rating şi 23,7% cotă de piaţă.
"PRO TV va investi în 2015 cu 50% mai mult în producţii locale decât în anul precedent. Producţiile sunt un element diferenţiator de brand, iar pentru mine puterea brandului PRO TV este extrem de importantă şi îmi doresc să o consolidăm prin păstrarea creativităţii şi încorporarea inovaţiei în tot ceea ce facem. Există o structură sustenabilă a departamentului de producţie, care asigură atât eficienţă, cât şi calitate. Producţiile din grilă sunt acoperite atât de echipa internă de specialişti, cât şi prin case de producţie externe precum Media Factory (MasterChef), Zucchero (Visuri la cheie şi Super Trip), Constantin (Vine CHEFul! şi Lecţii de viaţă), Red Spike (Apropo TV) şi Frame Film (Las Fierbinţi)." a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.