ProCa, compania de distribuţie IT&C a grupului RTC, a înregistrat în primele nouă luni ale anului o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, faţă de perioada similară din 2006, ajungând la un rulaj de 24 milioane euro, au anunţat ieri reprezentanţii firmei.
Creşterea cifrei de afaceri se datorează atât pieţei de IT&C, cât şi unei serii de branduri de tip A care şi-au majorat influenţa în România. "Practic, politica noastră de a ne focusa pe branduri premium s-a dovedit câştigătoare. În plus, una din cele mai importante pariuri pe care le-am făcut în 2007 este contractul de distribuţie a consumabilelor HP", a declarat Sorin Stancu, directorul executiv al ProCA.
ProCA îşi desfăşoară activitatea pe piaţa românească din 1995. Societatea a devenit membru RTC Holding în 2005, iar de anul trecut, ProCA este compania de distribuţie IT&C a grupului RTC. RTC Holding BV a cumpărat, anul trecut, 27% din capitalul social al distribuitorului de produse IT ProCA, de la fostul director al companiei, Cristian Fălcuţescu, care şi-a lichidat în felul acesta întreaga participaţie. RTC şi-a majorat participaţia la 87,99%. Asociaţii au hotărât şi revocarea lui Fălcuţescu din funcţia de administrator al companiei.
În 2006, ProCA România a realizat o cifră de afaceri de 36 milioane euro. Pentru 2007, ProCA şi-a propus o creştere cu 40 de procente a afacerilor până în jurul valorii de 50 de milioane de euro.