Prodvinalco Cluj şi Transart au început colaborarea pentru un proiect informatic de management, analiză şi optimizare a activităţii de vânzare şi distribuţie desfăşurată de compania Prodvinalco. Prima etapă a acestui proiect este estimată pentru o perioadă de 4 luni.
Prodvinalco Cluj este unul dintre cei mai importanţi producători şi distribuitori de băuturi alcoolice din România, cu o tradiţie în domeniu de 75 de ani.
Gama de produse Prodvinalco cuprinde băuturi alcoolice spirtoase din alcool din cereale, specialităţi din extracte naturale (bitter, fernet şi florio), lichioruri, gin şi distilate naturale (rachiu). Principalele băuturi produse şi comercializate de Prodvinalco sunt: Iancu (brandy), Senator (bitter, florio, fernet), Vlad (ţuică), Matelot (rom), R26, V33 (spirtoase tradiţionale)
Comercializarea produselor Prodvinalco se realizează la nivel naţional, prin distribuitori locali şi regionali, key accounţi internaţionali.
Datorită faptului că operează la nivel naţional cu un numar important de distribuitori, Prodvinalco avea nevoie de o soluţie care să-i ofere informaţii complete şi corecte din piaţă: informaţii privind activitatea şi politicile de vânzare ale distribuitorilor si agenţilor, stocurile din piaţă, evoluţia vânzărilor şi promoţiile oferite. De asemenea, foarte important pentru Prodvinalco este obţinerea unor informaţii coerente privind comenzile din piaţă raportate la stocurile existente în fabrică.
"Dezvoltarea afacerii si dorinta de intelegere si control a bussinessului au determinat necesitatea dezvoltării unei aplicaţii specializate pentru vânzări - distribuţie.Am ales Transart datorită experienţei bogate pe care o deţine în furnizarea de software destinat managementului şi analizei unui business de distribuţie. Rolul decisiv în această alegere l-a avut gradul ridicat de cunoaştere a domeniului nostru de activitate de către firma Transart şi implicit - numeroasele referinţe pe care le deţine în acest domeniu. Suntem încrezători în succesul acestui proiect şi totodată încântaţi că am găsit în oraşul nostru (Cluj-Napoca) un partener cu experienţa şi seriozitatea de care dă dovadă Transart." a declarat Razvan Chelaru, Trade Marketing Manager Prodvinalco SA
Soluţia Transart oferită firmei Prodvinalco este o aplicaţie de tip web, care asigură transmiterea online şi centralizarea informaţiilor prinvind comenzile, vânzările şi stocurile existente în teritoriu (la distribuitor), respectiv stocurile din fabrica şi, totodata, analiza managerială bazată pe tehnologia OLAP.
Pe de o parte, cu ajutorul aplicaţiei, supervizorii Prodvinalco din teritoriu realizează:
• culegerea informaţiilor de la distribuitori privind stocurile existente, vânzările şi promoţiile;
• managementul agenţilor distribuitorilor şi urmărirea realizării targetului de vânzare a acestora;
• preluarea de comenzi de la distribuitori şi transmiterea către sediul Prodvinalco.
Pe de altă parte, folosindu-se aplicaţia, la sediul Prodvinalco se facilitează:
• managementul distribuitorilor (oferte pentru distribuitor, target pe distribuitor);
• managementul promoţiilor (definire, target, transmitere către supervizori);
• preluarea şi validarea comenzilor venite din piaţă prin intermediul supervizorilor;
• analiza informaţiilor privind gradul de realizare a targetelor, stocurile din piaţă, vânzarile de la şi către distribuitori (sales out respectiv sales in) şi evoluţia acestora prin rapoarte bazate pe cuburi OLAP.
Experienţa acumulată de Transart în proiecte complexe implementate la companii importante cum sunt: Unilever South-Central Europe, Kraft România, InBev (Croaţia, Ungaria, Bulgaria, România), Friesland Foods România, etc. a fost un factor determinant în succesul alegerii firmei Transart ca şi partener în realizarea acestui proiect.
Transart este o companie cunoscută şi pentru dezvoltarea de soluţii software uşor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt şi sunt adaptate cerinţelor clienţilor săi. Produsele Transart includ: HERMES - soluţia completă pentru Automatizarea Forţei de Vânzare şi Merchandising, B-ORG - sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 - sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 - sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea şi salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienţi), soluţii pentru logistică, aplicaţii web. Serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relaţii de parteneriat cu clienţii săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener ISV Motorola.