"Hennes & Mauritz" AB (H&M), al doilea retailer european de îmbrăcăminte, a raportat un profit sub estimări pentru cel de-al treilea trimestru fiscal, ca urmare a cheltuielilor efectuate de societate pentru atragerea clienţilor.
Câştigul net al H&M a crescut la 4,24 miliarde coroane suedeze (630 milioane dolari) în intervalul iunie - august 2010, de la 3,46 miliarde coroane în aceeaşi perioadă din 2009. Analiştii anticipau 4,54 miliarde coroane.
Vânzările companiei au fost de 26,89 miliarde coroane în perioada de raportare, cu 14% peste cifra de anul trecut.
H&M şi-a redus ţinta privind deschiderea de noi magazine: 220 anul acesta, de la 240, cât era obiectivul anterior. Dezvoltarea unor centre comerciale a fost oprită din cauza slăbirii economiei, în special în sudul Europei. În trimestrul al patrulea din 2010, H&M intenţionează să deschidă aproximativ 140 de magazine în întreaga lume şi să închidă 10 centre comerciale.