Compania Tuborg a lansat şi în acest an Programul social "Împreună, mai aproape de oameni", în preajma Sfintelor Sărbători de Paşte. Călin Goia, solistul trupei Voltaj, reprezentanţii Primăriei Municipiului Bucureşti, împreună cu angajaţii celor şase companii partenere în acest program vor oferi cadouri de Paşte pentru 1.500 de persoane cu venituri reduse, înscrise la Direcţia Generală pentru Asis-tenţă Socia-lă a Municipiului Bucureşti.
Pentru a doua oară de cînd s-a lansat, programul "Împreună mai aproape de oameni" s-a extins şi în provincie, unde vor fi oferite 2.500 de pachete persoanelor cu venituri reduse din Municipiul Piteşti şi comunele din împrejurimi, din partea companiilor partenere. Cele 4.000 de persoane din Bucureşti şi judeţul Argeş, vor primi, cu ocazia Paştelui, pachete speciale cu produse alimentare: brînză topită Hochland, cafea Elite, napolitane Alka, pate Antrefrig, făină şi paste făinoase Loulis, băutură răcoritoare Orangina Clasic şi bere Tuborg Gold. Suma totală alocată pentru această campanie este de 63.000 RON.
Peste 100 dintre angajaţii Tuborg România şi ai companiilor partenere au participat ca voluntari la pregătirea pachetelor.
United Romanian Breweries, cunoscută şi sub numele de Tuborg România, este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală. În prezent, Tuborg România deţine o cotă de piaţă de 8.5%, cu 21% mai mult decît în 2004, iar Tuborg Gold continuă să fie liderul berilor internaţionale produse sub licenţă în România, cu o cotă de piaţă de peste 50%. Pînă în anul 2011 compania Tuborg România va dubla capacitatea de producţie a fabricii Tuborg, care va atinge astfel 2,3 mil hl. Investiţia totală în acest proiect se va ridica la 50 milioane dolari. Anul acesta a fost făcut deja primul pas în această direcţie, prin demararea construcţiei unui Centru Logistic, ce va ocupa o suprafaţă de 3.5 ha. Din investiţia totală de 50 milioane dolari, anul acesta vor fi investiţi 15 milioane dolari, iar din aceş-tia, doar 4 milioane euro vor fi alocaţi pentru construirea centrului logistic, restul urmînd să fie direcţionaţi către lărgirea capacităţii de producţie a fabricii.
Pe primele trei luni ale anului, compania Tuborg România a înre-gistrat o creştere în volum cu 30% a vînzărilor de bere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.