"Proximity Worldwide" a fost desemnată cea mai premiată reţea de agenţii la "John Caples Awards 2004", aducînd în galeria premiilor sale 27 de trofee dintr-un total de 104 acordate, mai mult decît orice altă reţea internaţională. "Proximity Worldwide" a obţinut 6 locuri întîi, 9 locuri doi şi 12 locuri trei. "Pro-ximity Canada" şi "Pepsi Canada" au cîştigat şi premiul special "Courageous Client", pentru campania "Diet Pepsi Home Challenge". Agenţiile locale care au contribuit la clasamentul final sînt Proximity London, Proximity Madrid, Proximity New Zeeland, Proximity Austria, Pro-ximity Canada, Proximity Portugal şi agenţiile-partenere DEC (Spania) şi Craik Jones Mitchell Voelkel (Marea Britanie).
Această nouă serie de premii urmează nominalizării reţelei Proximity ca lider în clasamentele festivalurilor de la Cannes (Cannes Direct), ECHO şi Caples Awards din 2003.
"Proximity Worldwide", parte a reţelei globale BBDO Worldwide, este reprezentată în România de "Proximity Bucharest", fondată în 2001. Este prima agenţie din România care oferă servicii de comunicare prin canale netradiţionale, prin cele trei divizii specializate ale sale: "Proximity In-store", "Proximity Interactive" şi "Proximity Direct".
"Proximity Bucharest" este parte a BBDO Group România, alături de "Graffiti BBDO" şi "Media Direction".