Cea mai nouă campanie de comunicare a uneia dintre cele mai cunoscute companii de zboruri aeriene din lume se apropie de final. În perioada 20 iunie - 20 iulie a.c. British Airways comunică printr-un concept dezvoltat de agenţia Publicis Romania. "Meniul Club World. Acum şi pe pămînt" este titlul noii campanii care se adresează oamenilor de afaceri avînd ca mediu de promovare internetul, dar şi acţiuni specifice de BTL.
Odată intrat în atmosfera stilată din Club World, clasa business recunoscută pentru rafinamentul şi confortul absolut, beneficiezi de un meniu incredibil de gustos şi special, şi toate aces-tea în spaţioasele aeronave British Airways cu care poţi călători în cel puţin 10 locaţii de pe glob.
Din partea British Airways au contribuit Corina Enciu - Country Commercial Manager Romania & Moldova şi Alina Ceochina - Marketing Executive. Echipa Publicis a fost alcătuită din: Radu Luca -Group Account Director, Cătălin Albu - Account Manager, Oana Safta - Account Executive, Bogdan Patriche - Art Director şi Iulian Fecioru - copywriter. "Am dorit să schimbăm percepţia despre meniul din avion, în aşa fel încît Meniul Club World să devină meniu de restaurant", a declarat Cătălin Albu, Account Manager la Publicis România.
Grupul Publicis ocupă locul I în Europa în industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume în SUA grupul clasîndu-se pe locul III. Acesta este prezent în 229 de oraşe din 109 ţări şi are în acest moment un număr de peste 35.000 de angajaţi.
Publicis România este una dintre cele mai mari agenţii de publicitate full-service din România care a fost înfiinţată în 1995 şi deţine în portofoliu clienţi precum: British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, L'Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc.