Am cerut ieri Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) o copie după documentul ASF SI/DRA nr. 2690.1/18.06.2019, întocmind solicitarea strict în conformitate cu Modelul din ANEXA nr. 4 a NORMELOR METODOLOGICE din 7 februarie 2002 de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aşa cum m-a învăţat comentariul unui cititor, la articolul "Ziarul BURSA a făcut Plângere prealabilă contra Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF)"/BURSA / 14 octombrie.
Se pare că nu putem conta pe onoarea conducerii ASF, pentru că, în pofida declaraţiei făcute de bunavoie şi nesilită de nimeni, de faţă cu zeci de martori, că va răspunde întrebărilor din Scrisoarea deschisă pe care i-a adresat-o ziarul BURSA (la 2 septembrie), la aproape o lună şi jumătate după aceea, nu a dat niciun răspuns.
În virtutea noului purtător de cuvânt ASF,"încă se mai lucrează la răspunsuri" şi deoarece nu este "decât" un demers jurnalistic, nu există un termen scadent al acestei lucrări.
Adică, adio!
Reamintirea că asta încalcă onoarea cuvântului dat nu l-a impresionat pe fostul jurnalist care a schimbat baricada, devenind purtător de cuvânt.
Purtător de cuvânt, fără cuvânt.
Desigur, aceasta este o trecere bruscă de la declarata bunavoinţă de comunicare, la ostilitate făţişă cu atât mai nejustificată cu cât amabilitatea figurează în fişa de post a comunicatorului şi ar trebui să-i fie calitate naturală.
Ca să evităm pe viitor confuzia dintre buna noastră credinţă, credulitate şi vulnerabilitate, o confuzie pe care ASF se pare că o speculează, tărăgănând răspunsuri aşteptate de cititorii noştri - investitori în piaţa de capital -, am adoptat această formă extremă de solicitare de informaţii.
Documentul ASF solicitat este menţionat în Comunicatul SIF Banat Crişana afişat pe site-ul BVB, intitulat "Clarificări cu privire la informaţiile apărute în presă în legătură cu valoarea acţiunilor SIF Imobiliare PLC (SIFI) / 30 iulie 2020, Arad", în următorul paragraf:
"Prin adresa nr. SI/DRA nr. 2690.1/18.06.2019, Autoritatea de Supraveghere Financiară a comunicat Societăţii că nu poate excepta SIF Banat-Crişana de la aplicarea metodei de evaluare stipulată la art.113 lit. a, pct. 2 din Regulamentul ASF nr. 9/2014, adică preţul de referinţă aferent zilei pentru care se efectuează calculul, precum şi faptul că va verifica aspectele cu privire la o posibilă incidenţă a dispoziţiilor aplicabile în materia abuzului de piaţă."
Sub acoperirea acestei Adrese ASF, administratorul SIF Banat Crişana a manipulat Valoarea Activului Net, ajungând să o distorsioneze cu mai mult de 1,5 miliarde de lei, dintr-un total de 3,99 miliarde de lei.
De aceea, Adresa ASF solicitată este de cel mai înalt interes public, între altele şi pentru a verifica faptul că această Adresă ASF există cu adevărat, dar şi pentru a verifica adevărul celor afirmate în Comunicatul SIF Banat Crişana (n-ar fi prima dată când Bogdan Drăgoi, preşedintele SIF Banat Crişana, îşi asumă, prin semnătură, diseminarea de informaţii falsificate, remise Bursei de Valori Bucureşti).
Termenul prevăzut de Lege pentru răspunsul ASF este de 30 de zile, dar Documentul solicitat de noi de la ASF este un document ASF şi prin urmare, nu necesită nici măcar o zi pentru ca ASF să ne satisfacă cererea.
Dacă ASF ne-ar livra Documentul cerut SI/DRA nr. 2690.1/18.06.2019, încă din prima zi, atunci declarata bună intenţie ASF de comunicare cu presa ar capăta credibilitate de sută la sută.
Haideţi să măsurăm credibilitatea bunelor intenţii de comunicare ale ASF!
Vă propun următoarea metodă de măsurare: considerăm că perioada maximă legală de întârziere a răspunsului de 30 de zile este un întreg şi că fiecare zi care trece are valoarea de 3,33; astfel, dacă în prima zi, credibilitatea ASF este de 100%, dacă nu a răspuns atunci, credibilitatea sa coboară a doua zi la 96,66%, în a treia zi la 93,33% şi aşa mai departe, până la sfârşitul lunii, când, dacă nu a răspuns, ajunge la zero la sută credibilitate.
Măsurătoarea începe de astăzi: ASF - prima zi, credibilitate de 100%.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 08:16)
Un demers jurnalistic este numaidecât clarificat în orice țară normală. Daca demersul consta într-o osana adusa sefilor tai atunci se rezolva pe loc. Congo . Cam acolo isi găsește locul acest ins care a dat raspunsul asta.credibilitate 0%.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de MI7 în data de 15.10.2020, 08:52)
Si care e credibilitatea "Bursa" ?
Cand faci campanii si manipulezi cititorii (platite de cine trebuie).... cum se cheama?
Si mai ai pretentia sa fi luat si in serios? ....
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 09:07)
Femeie, stiu cine esti si am proba documentara ca ai interesul banesc sa-l acuzi drept manipulator pe Make si sa incerci decredibilizarea ziarului Bursa. Mai stiu ca profesia ta de baza este manipularea presei si manipularea prin presa. Mai stiu ca ai ocupat functii inalte in PSD si ca ai fost servitoarea lui Adrian Nastase si tu si sotul tau, atat cat a trait.
Despre Make si Bursa nu am nici o proba ca au vreun interes banesc in problema si sunt convinsa ca nici tu nu ai.
Stiu ca nu-ti e rusine sa minti. Scriu pentru cei care citesc comentariile, ca sa nu-i pacalesti, nu scriu pentru tine. Tu de fapt esti de doi bani.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 09:31)
Ma scuzati ca intervin in aceasta disputa, interesanta, de altfel, dar, ati sesizat despre ce este articolul?
1.4. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 15.10.2020, 11:05)
...
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de MI7,5 în data de 16.10.2020, 09:59)
Dezbaterea generata si nivelul deosebit de inalt al comentariilor (vezi cap. 2 si 3) arata nivelul si al ziarului si al "majoritatii cititorilor activi"
QED :)))
2. Furt identitate
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 09:31)
Domnule Goldstein, eliminați comentariul cu nr. 1.1 pentru că el nu aparține semnatarului MI7. Eu știu că puteți verifica acest fapt. Furtul identității mele este o josnicie, iar cel care a semnat MI7 trebuie să știe că este inutil să încerce discreditarea mea într-o astfel de manieră. Pe acest articol nu voi interveni. La urma urmei, eu v-am atras atenția că este greșită calea de obținere a unor informații printr-o „plângere prealabilă”. Comentatorul de la 1.2 trebuie să nu mai speculeze asupra identității mele. Am scris cu mult timp în urmă că nu sunt cine își imaginează unul sau altul. Și avertizez că asumarea nelegitimă a identității mele este o mare greșeală pentru că numai eu cunosc unele date care pot confirma că sunt semnatarul MI7. Iar dl Goldstein știe că persoana care a scris comentariul 1.1 nu este MI7. Așa că oricine își asumă identitatea mea poate fi verificat și sigur nu va putea prezenta o „carte de identitate” valabilă.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 09:52)
Inca o data, scuze, dar habar n-am cine sinteti.
Sinteti MI7 ?
Ceea ce afirmati este fals: nu pot verifica daca comentariul de la 1.1 ii apartine sau nu ii apartine cititorului care semneaza "MI7". Cind spuneti "Eu știu că puteți verifica acest fapt", va aflati in eroare. Singurul mod in care as putea sa verific uzurparea cognomenului "MI7", este sa vi-l rezervati printr-o procedura care presupune sa ne trimiteti un e-mail (procedura a fost descrisa altadata, este deja folosita de unii comentatori si nu presupune dezvaluirea identitatii).
In acest moment, ceea ce vad este ca autorul comentariului de la 1.1. si-a insusit procedura de periferie pe care o folositi dumneavoastra, refuzind comentariul pe subiect si atacind autorul si ziarul, intr-un mod mahalagesc, asa cum l-ati invatat.
Pare mai putin important ca v-a uzurpat sau nu, de vreme ce face acelasi lucru.
In alta ordine de idei, va aflati in eroare cind afirmati ca dumneavoastra mi-ati fi "atras atenția că este greșită calea de obținere a unor informații printr-o „plângere prealabilă”".
Nu, a fost un alt comentator, care mi-a indicat cu precizie Anexa 4 din Lege.
Dumeavoastra, stimata doamna, bateati cimpii ca n-as avea calitate procesuala.
Deci, pretentia ca mi-ati fi indicat ceva, nu este decit o pretentie uzurpatoare - daca puteti intelege estetica intorsaturii de chestii.
2.2. P.S. (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 10:08)
Sper ca ai inteles ca poti solicita sa-ti rezervam cognomenul "MI7".
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 19:01)
Pentru admiratorii dumneavoastră (printre care mă număr) a fost evident că nu sunteți autorul comentariului 1.1. Aveți un stil complex, inconfundabil, imposibil de imitat sau reprodus (mai ales de către persoane care au genul de minte construită în așa fel încât să agreeze faptul că o copie e suficient de bună în lipsa originalului). În rest, să vă citim cât mai des pentru că e o plăcere. Și poate, pe viitor, nu vă regăsim doar în comentarii, poate vă întâlnim textele chiar în secțiunea de opinii a ziarului Bursa:)). Nu ma înjura, nene Make, doar zic și eu...:)
3. Furt identitate
(mesaj trimis de MI7 în data de 15.10.2020, 09:39)
Domnule Goldstein, de ce ștergeți comentariul cu identitatea reală MI7? Așa doriți să vă probați credibilitatea? Doriți să manipulați cititorii? Cum rămâne cu onestitatea și cu adevărul?
V-am rugat să eliminați comentariul cu nr. 1.1 pentru că el nu aparține semnatarului MI7. Eu știu că puteți verifica acest fapt. Furtul identității mele este o josnicie, iar cel care a semnat MI7 trebuie să știe că este inutil să încerce discreditarea mea într-o astfel de manieră. Pe acest articol nu voi interveni. La urma urmei, eu v-am atras atenția că este greșită calea de obținere a unor informații printr-o „plângere prealabilă”. Comentatorul de la 1.2 trebuie să nu mai speculeze asupra identității mele. Am scris cu mult timp în urmă că nu sunt cine își imaginează unul sau altul. Și avertizez că asumarea nelegitimă a identității mele este o mare greșeală pentru că numai eu cunosc unele date care pot confirma că sunt semnatarul MI7. Iar dl Goldstein știe că persoana care a scris comentariul 1.1 nu este MI7. Așa că oricine își asumă identitatea mea poate fi verificat și sigur nu va putea prezenta o „carte de identitate” valabilă.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 10:05)
S-a stricat placa?
Ti-am eliminat repetitia comentariului de la 2., pentru ca l-ai postat de doua ori.
Vrei sa postezi de cite doua ori acelasi comentariu, iar eu sa nu am voie sa elimin repetitiile, ca vezi Doamne, imi pierd credibilitatea si imi manipulez cititorii?
Stimata doamna, dupa toate minciunile pe care le propagi si dupa toate prostiile pe care le spui, acum constat ca mai ai si ceva la scufita.
3.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 15.10.2020, 10:20)
...
3.3. Regulamentul (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 10:27)
Doamna MI7, ai crezut din nou ca Regulamentul comentariilor nu ti se aplica.
Da, ai ceva la scufita...
Atentie!
Ai vreun comentariu pe subiectul articolului, OK.
Fa-o decent, in termenii Regulamentului comentariilor!
Nu?
Atunci comentariul iti va fi eliminat.
Acesta nu este un chat privat intre MI7 - cine o fi ea - si MAKE.
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 10:56)
A deranjat-o comentariul de la 1.2. care trimite catre o persoana usor identificabila fost comisar CNVM, ulterior parcat la Sif1. Nu stiu daca este adevarat ce se spune la 1.2. dar din analiza per ansamblu a comentariilor MI7 cam asta ar fi profilul profesional, o curea de transmisie in ambele sensuri intre autoritate si protejati.
3.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 11:04)
Da, a deranjat-o, dar in asemenea hal incat sa arate ca e deranjata cu totul?
3.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de Mihai în data de 15.10.2020, 11:17)
S-o fi deranjat initial la stomac si deranjul a urcat ulterior si la scufita :)
3.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 11:25)
MI7 iar te-,ai facut de cacao.
3.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 11:31)
Mintea lui MI7 este deranjata la stomac.
3.9. Dezamagire mare (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 13:52)
Domnule Make , nu se poate sa stergeti atat de incorect mesajele comentatorului MI7 si sa batjocoriti intr-un asemenea hal . Ce scufita , ce chat , ce regulament !!!! Iar ceilalalti comentatori de la 3.6 , 3.7 si 3.8 care la fel batjocoresc , ce faceti cu ei , ei respecta regulamentul ? Ii lasati sa se exprime cum le vine ? Sau ii cunoasteti si ii tolerati ?
3.10. PSR (Partidul Scufita Rosie) (răspuns la opinia nr. 3.9)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 14:27)
Mda!
Voi fi incorect si in continuare, eliminind comentariile care se repeta, conform Regulamentului.
Ce Regulament?
Asta pe care-l aplic.
Frate, daca toti o aveti cu scufita, de ce nu va faceti un partid intitulat "Partidul Scufita Rosie"?
Cu asa un nume, va accepta sigur in Internationala comunista, iar faptul ca va lipseste o doaga si dumneavoastra, stimate domnule, s-ar putea sa conteze pozitiv.
3.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 16:38)
Pai ASF cum face?Pe ei de ce nu te superi ca sunt părtinitori?In plus,noi tot asteptam un raspuns de la Marcu.Un comentator a spus ca Make manipuleaza cititorii.Noi nu cunoastem decat o versiune.Pentru a trage concluzii trebuie sa aflam(cu argumente)si cealalta versiune.Suntem tratati cu indiferenta si apoi acuzati ca suntem manipulati de catre Make
4. Haloo,asf.
(mesaj trimis de actionar sif 1 în data de 15.10.2020, 11:50)
O copie după documentul ASF SI/DRA nr. 2690.1/18.06.2019 trebuia sa aiba nr.de inregistrare „intrare” si la Sif 1 deoarece a fost primit.
Sif 1 era obligata sa publice prin raport curent pe BVB acest raspuns primit de la ASF in max. 48 ore daca nu gresesc.
Ceva se ascunde din ce vad eu de ochii investitorilor.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 12:18)
Exceptional de bine tintita solicitarea Bursa catre ASF! Exact in moalele capului.
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 13:04)
make , este covid ( ia uite ce exlozie de infectari ! ) , asa ca orice se justifica , inclusiv batjocura asf .
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 13:41)
Eu cred ca suntem prea prosti sa avem o piata de capital cand te uiti la Polonia unde a ajuns !
7. Adresa e cu continut cunoscut
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 13:57)
Adresa solicitata s-ar putea sa fie confidentiala si adresata strict unei persoane , nu cred ca e neaparat de interes public . Poate ca nici nu spune mare lucru . Si , de fapt , chiar Sif Banat a spus ce se afirma in adresa respectiv , deci o chestie cunoascuta . ASF nici nu mai trebuie sa spuna ce contine adresa respectiva .
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 14:07)
Adresa solicitata nu are cum sa fie in acelasi timp si confidentiala si cu continut cunoscut.
Hotaraste-te ce vrei sa spui, altceva decat ca ASF va ajunge la credibilitate zero, pentru ca nu va satisface o solicitare legala.
8. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 15.10.2020, 14:15)
...
8.1. E timpul ca ASF sa se scuture de capuse. (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 14:37)
Vedeti ca daca spuneti ceva de "amantele din ASF" se agita viesparul imediat...mizati cu articole despre ASF si piata de capital pentru ca o cunoasteti prea bine..dar emergenta sau nu piata noastra este o furnica fara antene. Subiectele importante ca sume de bani sunt in sectorul asigurarilor. Acolo daca ati avea informatii s-ar misca ceva...caci Astra a fost nimic pe langa realitatea (ascunsa bine de ASF, dar cu teama) din piata asiguratorilor de azi si solvabilitatea acestora (MCR, SCR pe hartie). In fine.....vreti artificii si ecou: puneti reflectorul pe fufitele din ASF! Ca acolo e rana deschisa pentru mai marii ASF. Si poate nu strica sa puneti cate ceva si despre marele tenismen instelat domn' director Ciprian Cop. ca si pe la el subiectele din articolele dumneavoastra.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 15:18)
Nu vor trimite documentul al carui continut l-a dezvaluit Dragoi ca sa nu se vada cine l-a semnat si cine a favorizat manipularea VUAN la SIF1. Se acopera unii pe altii pana cand o sa bubuie. Doar nu va imaginati ca o sa ramana asa si toti actionarii o sa-si linga ranile.
9.1. 544/2001 (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de gigi în data de 15.10.2020, 15:50)
Solicitarea facuta pe legea.nr.544/2001 privind liberul acces la informatii nu o mai pot ocolii cei din ASF mai mult de 30 de zile.
Dupa 30 de zile te adresezi instantei in Contencios Administrativ fara plata taxei ca esti scutit de lege si o obtii prin instanta sigur.
9.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 16:25)
Multumesc!
Asa voi face.
Asta daca nu cumva, totusi, ASF imi satisface solicitarea la 100% credibilitate.
Adica, astazi.
Sau miine.
Ce sens are sa ma puna sa o obtin cu forta?
Ar fi o prostie.
Oare, in SI/DRA nr. 2690.1/18.06.2019 scrie ceea ce spune Bogdan Dragoi ca scrie?
9.3. Ca sa aratati si altora ca se poate (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de Anton Paul în data de 15.10.2020, 17:05)
Domnule Make,
1. Puteți arata și altora ca se poate.
2. Ca cei care sunt in acel departament au atat drepturi, cat si obligatii.
3. Sunt si responsabili pentru inactiune.
9.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 18:15)
Si dacă este adevarat ceea ce a afirmat Dragoi , ai căzut de fazan sau tot lebădă în chiuveta te crezi ?
9.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 18:19)
Am cazut de fazan.
E visul vietii tale sa cad eu de fazan.
Te bucuri?
E OK?
Doamne, mare ti-e gradina Ta!
9.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 18:45)
Make, nu știu ce ți s-a întâmplat, dar îmi place transformarea mult. Calm, civilizat, elegant; fără "prostule", "terminatule", "piticule", "imbecilule". Fără lecții de limba română. Fără patimă sau isterie. Frumos, o plăcere să citesc comentariile.
Și sper că remarci și tu că nu mai există derapaje (excesive) nici ale cititorilor, ceea ce este firesc: când se ridică nivelul discuțiilor (de către gazdă), se autoelimina incapabilii să le susțină. Bravo, felicitări sincere!
9.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 19:07)
Normal, doar face si el parte din Partidul Scufita Rosie!
9.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.6)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.10.2020, 19:11)
Te inseli.
Si te inseli grav.
In primul rind nu stii ce fel de comentarii am eliminat fara urma.
In al doilea rind, daca ai observat, sefa imbecililor pitici zombi nu a putut interveni decat ca sa spuna niste prostii cu care s-a facut de ris, dupa care a intrat in silenzio stampa.
In al treilea rind, "lectiile de limba romana" pe care le administrez sint pur si simplu necesare, pe de o parte, iar pe de alta, evidentiaza nivelul ciltural scazut al interlocutorului, dar si tupeul sa ia cuvintul in public, cind el este un "terminat" (apropo, chestia cu "terminatii" nu se gaseste in vocabularul meu, ma confunzi).
Gazda nu poate ridica nivelul discutiilor cu astfel de interlocutori de rea credinta, mincinosi, dusmanosi, minati de interese banesti si imbecili, daca vrea sa se faca inteles.
Altfel, vorbesc singur - ca sa intelegi la ce ma refer, citeste-mi cele doua carti pe care le-am publicat si spune-mi in ce fel sa le dezbat cu cel care imi spune de calendare cu fete semidezbracate, de dintii lui Sima si ca sint un jidan manipulator perciunat care miroase gutuia.
Multumesc pentru laude, dar le resping.
Nu stii despre ce vorbesti.
Sincer.
9.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 19:18)
....candoare de sclav pe o plantatie libaneza...
Noapte buna, cuprinsai de cosmaruri provocate de toate nemerniciile pe care le-ati produs, va urez
9.10. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 9.8)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 15.10.2020, 19:45)
...
9.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2020, 20:38)
Noapte buna si dstra si nu uitati sa va inchinati la icoana lui Make! Va va proteja de cosmarurile provocate de ASF!
10. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 15.10.2020, 19:50)
...
11. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 15.10.2020, 20:54)
...
12. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 16.10.2020, 05:11)
...