Retailerul QuickMobile anunţă extinderea pe plan internaţional, cu magazinul online QuickMobileShop.com, care va livra în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene, şi externalizarea operaţiunilor de service (reparaţie/înlocuire) către service-urile autorizate de producători, conform unui comunicat remis azi redacţiei.
Odată cu extinderea pe plan internaţional, QuickMobile a lansat şi platforma Service-Return.com, prin care clienţii pot solicita operaţiuni de service oriunde din Europa.
QuickMobileShop.com este funcţional din această lună. Preţurile sunt exprimate în euro, conţin TVA şi taxe, iar transportul comenzilor va fi asigurat prin intermediul curierilor internaţionali UPS, DHL şi TNT, fiind disponibile două opţiuni de livrare: cea standard cu timp de livrare în 2-5 zile lucrătoare şi cea express cu timp de livrare în 1-2 zile lucrătoare.
Principalele servicii pe care noua platformă Service-Return.com le pune la dispoziţia utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresă din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, şi urmărirea gratuită a statusului solicitării în orice moment, 24/7. În plus, pe platformă sunt disponibile servicii, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate şi garantarea unui termen de soluţionare de maxim 5 zile lucrătoare.
Portofoliul QuickMobile include branduri precum Jean Paul Gaultier, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Valentino, Celine sau Balenciaga. Cifra de afaceri QuickMobile în 2014 a depăşit 45 de milioane de euro, arată comunicatul.