"Rafar" deschide Catwalk ân Plaza România

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Comerţ / 5 iunie 2009

"Rafar", divizia de fashion a RTC Holding, a deschis recent Catwalk, un multibrand de accesorii şi încălţăminte premium, la etajul 2 al centrului comercial Plaza România, în zona Atrium.

Catwalk găzduieşte 11 branduri premium de încălţăminte (Bally, Fratelli Rossetti, Bruno Magli, Gino Rossi, Pedro Garcia, Pablosky), accesorii (Wolford, Burlington, Roeckl) şi genţi (Mandarina Duck, Kipling).

"Conceptul Catwalk este definit de brandurile care se regăsesc aici, de nivelul şi calitatea acestora. Fiecare brand are o istorie de câteva zeci de ani, iar viziunea fondatorilor s-a transmis de-a lungul mai multor generaţii, ca un cod estetic elementar care nu se încalcă niciodată. Sintagma care descrie cel mai bine acest concept este experimental luxury, pentru că fiecare brand te invită să experimentezi diferite forme ale luxului emoţional, fără ca preţul produselor să fie foarte ridicat", declară Ramona Stănciulescu, CEO Rafar.

"Brandurile prezente în Catwalk se completează reciproc, fără a se concura direct, pentru că deşi sunt toate branduri premium, sunt diferite atât ca stil, cât şi din punct de vedere preţ. Pentru femei, de exemplu, putem face o combinaţie perfectă între pantofii Pedro Garcia, dresurile Wolford, eşarfele şi pălăriile Roeckl şi o geantă Mandarina Duck", adaugă Ramona Stănciulescu.

Alături de brandurile premium aflate deja în portofoliul Rafar (Bally, Fratelli Rossetti, Bruno Magli, Pablosky, Mandarina Duck si Kipling), Catwalk cuprinde noi branduri pentru care Rafar are drepturi de reprezentare în România. Brandurile de încălţăminte Pedro Garcia şi Gino Rossi şi brandurile de accesorii Roeckl, Wolford şi Burlington sunt cele mai recente nume intrate în portofoliul Rafar.

"Catwalk cuprinde branduri pe care le-am dorit în portofoliul Rafar, dar pentru care în prezent nu alegem să deschidem un monobrand, fie pentru că nu există un spaţiu potrivit, o zonă comercială dedicată acestor branduri premiun, fie din cauza contextului economic actual care nu garantează că momentul este potrivit pentru o asemenea deschidere", mai spune Ramona Stănciulescu.

Investiţii şi dezvoltarea conceptului

Pentru dezvoltarea în România a multibrandului cu concept propriu Catwalk, Rafar investeşte aproximativ un milion de euro. Suma include investiţia în deschiderea recentă a magazinului din Plaza România (250 mp), precum şi investiţia alocată pentru deschiderea planificată a unui alt magazin Catwalk, în galeria J.W. Marriott.

Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, numără în prezent 28 magazine, cu o suprafaţă totală de peste 15 000 mp. Portofoliul Rafar cuprinde francizele pentru mărcile Debenhams, Aldo, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz , Pablosky, Toi&Moi, Forever 18, Bijoux Terner, J.Press, Bally, Bruno Magli şi Fratelli Rossetti.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb