"Rafar", divizia de fashion a RTC Holding, a deschis recent Catwalk, un multibrand de accesorii şi încălţăminte premium, la etajul 2 al centrului comercial Plaza România, în zona Atrium.
Catwalk găzduieşte 11 branduri premium de încălţăminte (Bally, Fratelli Rossetti, Bruno Magli, Gino Rossi, Pedro Garcia, Pablosky), accesorii (Wolford, Burlington, Roeckl) şi genţi (Mandarina Duck, Kipling).
"Conceptul Catwalk este definit de brandurile care se regăsesc aici, de nivelul şi calitatea acestora. Fiecare brand are o istorie de câteva zeci de ani, iar viziunea fondatorilor s-a transmis de-a lungul mai multor generaţii, ca un cod estetic elementar care nu se încalcă niciodată. Sintagma care descrie cel mai bine acest concept este experimental luxury, pentru că fiecare brand te invită să experimentezi diferite forme ale luxului emoţional, fără ca preţul produselor să fie foarte ridicat", declară Ramona Stănciulescu, CEO Rafar.
"Brandurile prezente în Catwalk se completează reciproc, fără a se concura direct, pentru că deşi sunt toate branduri premium, sunt diferite atât ca stil, cât şi din punct de vedere preţ. Pentru femei, de exemplu, putem face o combinaţie perfectă între pantofii Pedro Garcia, dresurile Wolford, eşarfele şi pălăriile Roeckl şi o geantă Mandarina Duck", adaugă Ramona Stănciulescu.
Alături de brandurile premium aflate deja în portofoliul Rafar (Bally, Fratelli Rossetti, Bruno Magli, Pablosky, Mandarina Duck si Kipling), Catwalk cuprinde noi branduri pentru care Rafar are drepturi de reprezentare în România. Brandurile de încălţăminte Pedro Garcia şi Gino Rossi şi brandurile de accesorii Roeckl, Wolford şi Burlington sunt cele mai recente nume intrate în portofoliul Rafar.
"Catwalk cuprinde branduri pe care le-am dorit în portofoliul Rafar, dar pentru care în prezent nu alegem să deschidem un monobrand, fie pentru că nu există un spaţiu potrivit, o zonă comercială dedicată acestor branduri premiun, fie din cauza contextului economic actual care nu garantează că momentul este potrivit pentru o asemenea deschidere", mai spune Ramona Stănciulescu.
• Investiţii şi dezvoltarea conceptului
Pentru dezvoltarea în România a multibrandului cu concept propriu Catwalk, Rafar investeşte aproximativ un milion de euro. Suma include investiţia în deschiderea recentă a magazinului din Plaza România (250 mp), precum şi investiţia alocată pentru deschiderea planificată a unui alt magazin Catwalk, în galeria J.W. Marriott.
Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, numără în prezent 28 magazine, cu o suprafaţă totală de peste 15 000 mp. Portofoliul Rafar cuprinde francizele pentru mărcile Debenhams, Aldo, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz , Pablosky, Toi&Moi, Forever 18, Bijoux Terner, J.Press, Bally, Bruno Magli şi Fratelli Rossetti.