RAPORT MINISTERUL TRANSPORTURILOR: Transportul rutier, căpuşat de secretarul de stat Sandor Gabor
George Marinescu
Ziarul BURSA #Anticorupţie / 7 octombrie 2021
Actualizare - Dan Vîlceanu, ministrul interimar demis al Transporturilor, a semnat astăzi ordinul prin care îi redă atribuţiile secretarului de stat Sandor Gabor cu privire la activitatea Autorităţii Rutiere Române, Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier şi Registrului Auto Român. Decizia ministrului interimar Vîlceanu sfidează practic raportul întocmit de Direcţia Corp Control din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, raport pe care, conform surselor noastre, înaltul oficial nu a avut curiozitatea să îl citească.
Sursele citate mai afirmă că decizia luată azi de Dan Vîlceanu este jusitificată de necesitatea PNL de a-şi asigura în continuare parteneriatul cu UDMR, dat fiind că Sandor Gabor a fost numit în funcţia respectivă la propunerea lui Kelemen Hunor.
---
Transmiterea bazei de date de la Autoritatea Rutieră Română pe adresa personală a secretarului de stat Sandor Gabor, adresă de e-mail ce aparţine IFPTR Miercurea Ciuc, este ilegală şi de aceea trebuie sesizate organele de cercetare penală, afirmă inspectorii Corpului de Control din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii în raportul trimis în 29 iunie 2021 fostului ministru Cătălin Drulă, ignorat de acesta, şi transmis spre decizie ministrului interimar Dan Vîlceanu.
"Întrucât aspectele constatate şi prezentate conduc către posibile incompatibilităţi şi conflicte de interese, transmiterea unor informaţii confidenţiale sau cu încălcarea legislaţiei privind protecţia datelor, echipa de control apreciază că se impune sesizarea Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti", se arată în documentul citat.
Practic, raportul întocmit de angajaţii Direcţiei Corp Control din cadrul Ministerului Transporturilor confirmă informaţiile oferite de ziarul BURSA în seria de articole demarată în 19 martie (Bani deturnaţi de la Ministerul Transporturilor), informaţii ce au fost probate şi de sesizările făcute de mai mulţi directori din cadrul ARR către conducerea ministerului (Sandor Gabor, acuzat de directori din ARR că a folosit ilegal baza de date a Autorităţii), acuzaţii ce au fost negate în toată această perioadă de secretarul de stat Sandor Gabor.
De altfel, conform raportului, patru directori din cadrul ARR l-au sesizat pe ministrul Cătălin Drulă, prin intermediul consilierului personal al acestuia, despre situaţia privind transmiterea ilegală a bazei de date către secretarul de stat Sandor Gabor, dar sesizarea lor a rămas fără răspuns din partea fostului şef al Ministerului Transporturilor.
"Din nota asumată de Florian Coman - director general adjunct, Ionel Vetu - director general adjunct, Lucian Lambru - director Direcţia Licenţiere şi Autorizare şi Cristian Anton - director Direcţia Juridică, prezentată echipei de control, rezultă că "aceştia au informat conducerea ministerului despre «scurgerile de informaţii din baza de date a ARR» şi de «transmiterea de date certe în timp real despre afacerea» domnului secretar de stat Sandor Gabor, precum şi de faptul că «anumiţi şefi de agenţii sau salariaţi ai acestora participă la examinarea teoretică şi practică a absolvenţilor cursurilor efectuate de către IFPTR, fiind lectori sau conducând efectiv activitatea IFPTR din judeţele respective», fiind date ca exemplu situaţiile din judeţul Maramureş, unde soţia şefului de agenţie ARR, doamna Oros, este reprezentantul IFPTR Maramureş, conform datelor şi informaţiilor de pe site-ul IFPTR; Călăraşi, Brăila(unde şeful de agenţie ARR este lector IFPTR conform declaraţiei de avere şi a devenit examinator după 9 februarie 2021) şi Mehedinţi (adresele oficiale de contact ale IFPTR şi ARR coincid acestea funcţionând în aceeaşi locaţie)", se arată în documentul citat.
• Sandor Gabor, secretar de stat şi preşedinte de fundaţie
Inspectorii Corpului de Control din cadrul Ministerului Transporturilor afirmă că Sandor Gabor a exercitat atribuţiile de secretar de stat concomitent cu cele de preşedinte al fundaţiei "Institutul de Formare Profesională în Transporturi Rutiere", fundaţie care este unic acţionar al SC IFPTR SRL Miercurea Ciuc, care are 13 puncte de lucru şi 35 de centre de formare profesională la nivel naţional.
"Prin cererea înregistrată sub nr. 375/258 la data de 15.02.2021 (n.red. - la cinci zile de la numirea lui Sandor Gabor în funcţia de secretar de stat), Fundaţia Institutul de Formare Profesională în Transporturi Rutiere, prin reprezentantul legal Koncsag Zsolt a solicitat instanţei să dispună în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor modificările intervenite în statut şi în actul constitutiv. Acestea constau în retragerea din calitatea de membru fondator a domnului Gabor Sandor, ca urmare a aprobării demisiei acestuia şi numirea domnului Koncsag Zsolt în calitate de preşedinte. Judecătoria Miercurea Ciuc prin Încheierea civilă nr. 248/25.02.2021 pronunţată în Dosarul nr. 375/258/2021 a admis cererea formulată de IFPTR şi a dispus înscrierea modificărilor intervenite în actul constitutiv şi statutul acesteia în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor. Încheierea civilă putea fi atacată înlăuntrul termenului de apel şi anume în termen de 5 zile de la comunicare, aceasta devenind definitivă la data de 10.03.2021. Luând în considerare cele mai sus precizate constatăm faptul că în perioada 10.02.2021-10.03.2021 domnul Gabor Sandor a exercitat atribuţiile delegate prin OMTI nr.132/10.02.2021 (n.red. - cele de secretar de stat) concomitent cu funcţia de preşedinte al IFPTR", arată inspectorii Corpului de Control din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
Ei mai susţin că, pentru toate faptele de mai sus, se impune sesizarea Agenţiei Naţionale de Integritate, singura instituţie competentă să stabilească incompatibilitatea şi conflictul de interese în care s-a aflat, între 10 februarie şi 10 martie 2021 actualul secretar de stat din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii.
Toate aceste acuzaţii prinse în documentul citat nu i-au determinat până acum, nici pe fostul ministru Cătălin Drulă, nici pe ministrul interimar Dan Vîlceanu să îl demită pe Sandor Gabor din funcţia de secretar de stat, probabil pe considerentul că acesta a fost propus pentru demnitatea respectivă de către partenerii coaliţiei de guvernare, adică de liderii UDMR. Mai mult, niciunul dintre miniştrii nu a înaintat raportul respectiv către organele de cercetare penală pentru a face lumină în acest caz. Surse din cadrul ARR afirmă pentru ziarul BURSA că nu se doreşte acest lucru prin prisma faptului că o investigaţie penală nu ar cauza doar actualului secretar de stat, ci şi mai multor angajaţi ai Autorităţii, care se află sub protecţia PNL.
• Casare cu dedicaţie... pentru tatăl şefului ARR
În raportul întocmit de Direcţia Corp Control sunt confirmate informaţiile prezentate de ziarul BURSA în articolele ("Conducerea ARR - suspectată de imoralitate") şi ("Achiziţie suspectă la ARR" ), cu privire la transmiterea cu titlu gratuit, de către Autoritatea condusă de Alecu Mihai, a unui autoturism Skoda Octavia către Primăria Odobeşti (judeţul Dâmboviţa), condusă de Alecu Nicolae, tatăl şefului instituţiei publice. Şeful ARR a motivat decizia transmiterii acestui autoturism, împreună cu alte opt date altor primării sau instituţii publice, ca urmare a casării ce a intervenit pentru maşinile respective.
"Echipa de control apreciază că starea autoturismelor (kilometraj, vechime) precum şi nivelul cheltuielilor efectuate în ultimii trei ani nu justifică decizia casării celor nouă autoturisme şi achiziţionarea altor autoturisme noi, ţinând cont de legislaţia privind unele măsuri fiscal-bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene datorate contextului actual, coroborat cu faptul că:
- acestea erau utilizabile neavând un grad avansat de uzură (...), exploatarea lor fiind eficientă din punct de vedere operativ sau economic, motiv pentru care acestea puteau fi şi valorificate;
- costul reparaţiilor nu depăşea cu mult procentul din valoarea de achiziţie a autoturismului;
- nu erau avariate ca urmare a unor accidente astfel încât cheltuielile cu reparaţiile să fie neeconomicoase pentru bugetul ARR.
Având în vedere aspectele mai sus prezentate referitoare la modalitatea în care au fost «casate» şi «transferate cu titlu gratuit», în mod preferenţial, către instituţii din administraţia publică locală, fără a fi date spre «valorificare» aşa cum s-a aprobat prin hotărârea Consiliului de Conducere a ARR nr. 11/27.11.2020, echipa de control apreciază că se impune sesizarea Curţii de Conturi în vederea verificării acestora şi pentru a dispune, după caz, măsurile care se impun, în vederea recuperării unor posibile prejudicii aduse bugetului ARR", se arată în raportul citat.
Afirmaţiile inspectorilor din cadrul Ministerului Transporturilor se mai bazează şi pe faptul că în dosarul privind transmiterea autoturismului Opel Astra Enjoy către Primăria Oinacu (judeţul Giurgiu) nu se află solicitarea făcută în acest sens de reprezentanţii respectivei unităţi administrativ-teritoriale, care ar fi trebuit să existe încă din 23 decembrie 2020, adică în maximum două zile de la data anunţului postat de ARR.
Şi în cazul autoturismelor transferate, preferenţial, cu titlu gratuit, inspectorii din cadrul Ministerului Transporturilor consideră că este nevoie ca faptele respective să fie cercetate de procurorii din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti.
• Contract atribuit unei firme inexistente
Mai mult, conducerea ARR este acuzată şi de faptul că atunci când a decis mutarea sediului agenţiilor Bucureşti şi Ilfov într-un alt imobil, a încredinţat contractul privind serviciile prestate cu ocazia mutării unei societăţi comerciale care nici măcar nu era înfiinţată la data consultării catalogului SEAP de către angajaţii instituţiei publice.
"Firma Blexy Move SRL, operatorul economic ales de către ARR să presteze serviciile de «mutare a echipamentelor, mobilierului şi documentelor de serviciu» nu era înfiinţată la data consultării pieţei de către ARR (ofertă preţ relocare/21.12.2020), aceasta fiind înregistrată la Registrul Comerţului cu J23/6288/24.12.2020, adică la trei zile după procesul de consultare a pieţei realizat de ARR", se arată în raportul întocmit de Direcţia Corp Control din cadrul Ministerului Transporturilor.
În consecinţă, inspectorii afirmă că procesul de consultare a pieţei realizat de ARR pentru atribuirea serviciilor de mutare a agenţiilor teritoriale Bucureşti şi Ilfov "a fost unul formal, cu atât mai mult cu cât a fost luată în considerare oferta unui operator economic care nu era înfiinţat la data consultării pieţei de către ARR".
Şi în acest caz echipa de control consideră că s-a efectuat o operaţiune sau o acţiune cu caracter ilicit, care poate atrage răspunderea penală şi de aceea solicită conducerii Ministerului Transporturilor ca documentele privind mutarea sediului agenţiilor ARR Bucureşti şi Ilfov să fie trimise procurorilor.
"Având în vedere constatările şi concluziile prezentate, vă propunem, domnule Ministru, aprobarea prezentului raport, adoptarea măsurilor menţionate şi transmiterea raportului către Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti, Curtea de Conturi şi Agenţia Naţională de Integritate", concluzionează inspectorii din cadrul Direcţiei Corp Control a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
Din păcate, niciuna dintre faptele semnalate mai sus nu au ajuns în atenţia organelor de cercetare penală, pentru că atât fostul ministru Drulă, cât şi ministrul interimar Vîlceanu, par preocupaţi de cu totul alte probleme decât aceea privind supravegherea bunei gestionări a banilor publici.
• Sandor Gabor, secretar de stat: "Am avut informaţii despre faptul că «mi se pregăteşte ceva»"
Referitor la acuzaţiile care i se aduc în raportul Corpului de Control, secretarul de stat Sandor Gabor ne-a transmis că a avut şi are informaţii despre faptul că i se pregăteşte ceva.
"După parcurgerea materialului realizat şi difuzat, nu pot să afirm că aş fi surprins, dar recunosc că sunt stupefiat. Acesta reflectă în mod tendenţios o versiune denaturată a realităţilor de fapt, cuprinzând date vădit inexacte şi/sau false, asamblate cu priceperea fabricanţilor de acuzaţii nefondate. Indiscutabil este un material extrem de elaborat, dar vădit tendenţios, care se poate realiza doar la dictare sau în baza unor materiale prefabricate, după reţete consacrate. Pare că se verifică şi în acest caz recunoaşterea că practic toţi cei care îşi asumă curajul şi ar avea şi determinarea de a iniţia şi promova ameliorarea stărilor da fapt cunoscute în domeniul transporturilor rutiere, nu numai că deranjează, dar riscă să fie şi atacat de cei care vor să-şi conserve privilegiile şi/sau poziţiile câştigate pe «merite deosebite». Singura necunoscută (sau nu) este: oare cine şi ce interese urmăresc prin a-şi da «concursul» la elaborarea, obţinerea şi difuzarea unui document intern, neoficializat în cadrul MTI? Faptul că materialul a fost difuzat după o reţetă similară ca şi cea aplicată şi în data de 28.09.2021, cu siguranţă va genera aceiaşi nedumerire/mâhnire în rândul majorităţii transportatorilor oneşti", susţine Sandor Gabor.
În legătură cu afirmaţiile din raport privind o eventuală stare de incompatibilitate, domnia sa arată că singura instituţie abilitată să se pronunţe este Agenţia Naţională pentru Integritate dar "nu în baza unor acuzaţii nefondate, ci în baza realităţilor de fapt reflectate în documente oficiale".
Sandor Gabor susţine că potrivit documentelor, pe care le-a trimis şi Redacţiei, el şi-am dat demisia din funcţia de preşedinte al Fundaţiei IFPTR - singurul acţionar al SC IFPTR SRL Miercurea Ciuc - pe 28 ianuarie 2021 în faţa notarului public.
"De la data numirii în funcţia de secretar de stat am întrerupt şi contractul cu fundaţia respectivă. Conform legii, actul semnat în faţa notarului este suficient pentru constatarea faptului că eu am renunţat la funcţia deţinută în IFPTR. Instanţa de judecată este abilitată doar să consemneze acestu lucru în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor. Faptul că prima solicitare în acest sens nu a fost aprobată a fost cauzat de vicii de formă", ne-a transmis Sandor Gabor.
Secretarul de stat s-a referit şi la acuzaţiile referitoare la furnizarea, către domnia sa, a unor informaţii din partea ARR, şi arată că solicitarea acelor date a fost făcută de către o entitate oarecare la care dânsul activa până în momentul numirii în funcţia pe care o deţine acum în cadrul Ministerului Transporturilor.
"Oare riscăm să ne regăsim în situaţia de a ni se refuza în mod arbitrar să uzăm de dreptul de a ni se furniza informaţii cu caracter public? Personal nu mi-aş dori să ajungem în situaţia respectivă. Mai mult decât atât, oare ce au de ascuns şi ce interese urmăresc cei care sunt deranjaţi de faptul că pe parcursul exercitării atribuţiilor aferente funcţiei publice chiar şi demnitarii pot cere anumite rapoarte, date şi informaţii relevante cu privire la organizarea şi desfăşurarea activităţilor structurilor coordonate? Există alte mijlocare miraculoase prin care se pot fundamenta măsurile de optimizare sau îmbunătăţire a organizării şi desfăşurării activităţilor coordonate? În fapt, orice manager, indiferent de nivelul ierarhic, în lipsa unor date/informaţii certe, ar putea să ia ori să dispună doar măsuri arbitrare - ceea ce ar fi o acţiune străină de ceea ce înseamnă exercitarea responsabilă a oricărei funcţii de conducere", arată Sandor Gabor.
Secretarul de stat mai susţine că nu se simte afectat de faptul că inspectorii Corpului de Control au solicitat verificări din partea ANI şi a Parchetului, deoarece consideră că situaţia sa este clară şi nu se poate vorbi nici de conflict de interese, nici de incompatibilitate şi nici de încălcarea legislaţiei privind transmiterea unor informaţii.
• Mihai Alecu, directorul general al ARR: "Nu mi s-a cerut niciun punct de vedere de către cei de la Corp Control"
Şeful Autorităţii Rutiere Române susţine că afirmaţiile din raportul întocmit de Direcţia Corp Control din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii este doar o părere a echipei de control.
"Nici nu am ce să comentez cu privire la ce scrie acolo. Este părerea dânşilor. Am intrat în posesia raportului şi încurajez să vină Curtea de Conturi şi alte instituţii ale statului să verifice tot ce se scrie în documentul respectiv, pentru că toate structurile implicate din cadrul ARR şi-au îndeplinit atribuţiile. În privinţa casării celor nouă autoturisme arăt că ea a fost întocmită conform structurii de specialitate şi că oamenii de la administrativ, pornind de la întocmire până la avizare, şi-au îndeplinit corect atribuţiile. Acuma, dacă este vreo frăţie între băieţii ăştia care au venit în control şi părţile care sunt implicate, eu nu am de unde să ştiu. Nu le cunosc pe cele două persoane care au venit în controil şi care nu mi-au cerut niciun punct de vedere, dar i-au audiat pe toţi colegii care mă contestă", ne-a declarat Mihai Alecu, directorul general al ARR.
Referitor la acuzaţia privind faptul că subordonaţii săi au încheiat un contract de prestări-servicii cu firma Blexy Move SRL, care nu se afla în catalogul SEAP la data consultării acestuia, deoarece nu era înfiinţată, şeful ARR ne-a spus: "Culmea, aici avem un serviciu administrativ care e condus de fosta doamnă director care contestă aceste mutări. Nu stă directorul general sau directorul adjunct să îndeplinească procedura respectivă. Era o achiziţie directă de servicii de mutări, numai că lucrurile sunt expuse într-un anumit fel în raport. Avem un raport foarte, foarte agresiv. Cei doi directori generali adjuncţi ale căror opinii apar în raport sunt cei care m-au contestat, dar ei sunt cei care au atribuţii în sensul îndeplinirii procedurii. Le voi solicita acum să îmi facă note explicative cu privire la punctele constatate de Corpul de Control, note ce vor fi necesare şi pentru controalele ce vor fi efectuate de Curtea de Conturi sau de Parchet".
Mihai Alecu susţine că toate lucrurile sunt în regulă, că la nivelul ARR au fost respectate toate procedurile legale şi a precizat că aşteaptă să vină "cei care sunt în măsură să verifice, mai ales că cei de la Curtea de Conturi au evaluatori cu experienţă".
NOTĂ:
Ziarul BURSA a solicitat, oficial, în urmă cu trei săptămâni, reprezentanţilor Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii să ne transmită informaţii în legătură cu raportul întocmit de Direcţia Corp Control şi înaintat în 29 iunie 2021 fostului ministru Cătălin Drulă şi în legătură cu soarta raportului întocmit în luna septembrie 2020 tot cu privire la activitatea ARR, în care se constata un prejudiciu de 4,37 milioane euro. Până la momentul închiderii ediţiei, nu am primit niciun răspuns din partea Ministerului Transporturilor cu privire la solicitarea noastră.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 08:26)
Un lucru e cert.Majoritatea politicienilor sunt mincinosi si escroci.Deci trebuiesc verificati.Nu se poate merge numai pe declaratiile lor.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 10:05)
Poate ar fi interesant de știut că una din membrele echipei de control a lucrat fictiv la ARR și a fost plătită de ARR în timpul fostei directoare și al unora dintre semnatarii sesizării, timp în care lucra efectiv la Corpul de Control!
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de IFPTR- în data de 07.10.2021, 14:05)
Puteți verifica - " cu acte" printr- o simpla adresa către ARR" sau consultând istoricul declarațiilor de avere faptul ca doamna de la CORPUL DE CONTROL A FOST ANGAJATA CU ACTE LA ARR PE VREAMEA pnl- Fake news!!! Va rog consultați site- ul Arr !APROPO FOSTA E PSD- ISTA CONVINSA
3. Cine este in spatele atacului
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 11:20)
Toata lumea stie ca in MT exista o "doamna" Director , de la o anumita directie , care are postul amenintat de catre secretarul de stat amintit , si care "doamna" este in relatii foarte bune cu cei de la corpul de control . Puteti ghici cine sta in spatele atacurilor impotriva secretarului de stat ? Corect : "doamna" respectiva !!
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 20:20)
nu e la ghici ... "sforarii"" nu apar si nu sunt "călcați" sau "expuşi"" ...sunt doar "" sus puşi "":
Anisoara Cornilă
Adrian Daniel Găvruța
Ionel Scrioșteanu
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Ifptr în data de 07.10.2021, 22:36)
Toată lumea stie istoricul domnului Gabor Sandor și nu cred ca trebuie sa ai o prietenie cu cineva sa- ti dai seama de interesele acestuia în domeniu. Sa înțeleg ca toată lumea revoltata din minister este " în relații bune" cu cei de la corpul de control. Dacă e cum spuneți ar fi grav ca un post de specialist sa fie "amenintat" de un politrug .
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de Ifptr în data de 07.10.2021, 22:43)
P. S. Cireașa de pe tort ar fi sa fie numit Umbrarescu secretar de stat coordonator pe Cnair și Gruia Stoica pe FEROVIAR. Cum ar fi? Va las sa meditați!
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.10.2021, 16:25)
""Corpul de control"" are un nume pe persoana fizica:Militaru Cristina
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 13:20)
Vad ca nu se intreaba nimeni de ce nu sunt sesizate institutiile/autoritatile competente ale statului sa verifice faptele mentionate in raport, care sunt foarte grave in cazul in care s-ar confirma si se fac eforturi disperate ca acest raport sa nu ajunga la Parchet, ANI si Curtea de Conturi, daca nimeni nu are de ascuns mizerii. Se pare ca ne regasim de fiecare data in paradigma hotul striga hotii! Asta e omania in care traim, cei cu sustinere politica nici macar nu mai incearca sa se fereasca de autoritati atunci cand incalca legea, totul e la vedere si romanii accepta asta ca pe un lucru firesc, astazi nu se mai revolta nimeni, iar cei care sunt corecti si sesizeaza ilegalitatile sunt aratati cu degetul si infierati. Ne meritam soarta, dragi romani!
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de oros în data de 07.10.2021, 14:28)
ALLLOOOO ! MAI MARELE ARR ISTILOR ! SUBALTERNII PROPUN, MAI MARELE APROBA! CITITI CE SEMNATI?
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.10.2021, 22:21)
cu indignarea nu mai treci nici strada apai dara MAREA
la vot cum fu de fusei ? ai votat cu picioarele sau cu capu ?
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de Scami în data de 07.10.2021, 22:49)
Mai marele sa verifice ca persoanele invocate de el erau în concediu în perioada respectiva! " "Coincidenta"- vezi emisiune Jocuri de putere și ai sa înțelegi sintagma coincidenta ....XMA...WM
5. fără titlu
(mesaj trimis de Vasile Iulian în data de 07.10.2021, 15:03)
Domnule Sandor! cred ca singur v ati pregatit ceva !! adevarul primeaza. de ce nu renuntati la atributiile pe rutier ? La capacitatea dvs, conteaza ce coordonati? daca vreti sa contribuiti la mai binele romanilor, puteti sa va implicati in orice tip de activitate. Si in plus, scapati de ,, se pregateste ceva,, ! lasati institutiile sa lucreze, FARA IMPUSE ! FARA RAZBUNARI !
6. Pentru o buna și reala informare
(mesaj trimis de REGELE PIETRISULUI DAMBOVITA în data de 07.10.2021, 23:04)
Sa le luam pe rand! 1.
7. Continuare ptr REGELE Pietrisului
(mesaj trimis de Mykonos în data de 07.10.2021, 23:32)
1. Domnule Mihai Alecu sau XMA- MARELE MIHAI ALECU- NUMARAUL DE INMATRICULARE PE CARE L- ATI ALES PTR AUTOVEHICULUL DE SERVICIU( SCHIMBAT DIN B...ARR) părerea celor de la corpul de control este fundamentata pe 60 de pagini cu acte doveditoare (extrase din registrul comertului...) și reprezinta o " parere" avizata a unor persoane care cu asa ceva se ocupa...Corpul de control... Apropo Corpul de control va spune ceva? Ca pe perioada cât au fost în control ati fugit în concediu ...și aveți tupeul sa afirmați ca nu vi s- a cerut un punct de vedere.
2. Domnule XMA sau WMA poate va schimbați declarația și transmiteți presei cererea de concediu " " a fostei" care se afla în concediu de odihna in perioada invocata de dvs. Perioada aia cu mutarea ... și poate faceți publica și adresa de e-mail pe care s- au transmis ofertele...aia personala a consilierului dvs (mancare pardon Papa) 3. Asta cu cei doi directori adjuncți e " cea mai tare" - " le voi cere note explicative"..alooo domnule director de câteva luni ai modificat organigrama și i- ai dat afara, ce nota sa le mai ceri (EXTRAORDINAR!!!!) , dar va putem acorda circumstanțe atenuante ca nu dvs ati modificat organigrama (conform legii) ci "asociatul dvs Gabor Sandor" și poate nu cunoașteți noua organigrama.