Super Bowl, evenimentul sportiv care stârneşte cel mai mare interes peste Ocean, începe să-şi piardă din strălucire şi din audienţe.
Super Bowl, finala campionatului de fotbal american, a înregistrat cea mai scăzută audienţă din ultimii 11 ani. Meciul câştigat de New England Patriots în faţa Los Angeles Rams a fost urmărit la CBS de 98,2 milioane de telespectatori, potrivit The Hollywood Reporter. Această cifră este cu 5% mai scăzută decât anul trecut (103,39 de milioane de telespectatori) şi reprezintă cea mai scăzută audienţă a Super Bowl din 2008. Totalul telespectatorilor înregistraţi pentru meciul de duminică - inclusiv streamingul pe platformele digitale CBS, NFL, Verizon şi ESPN Deportes - este de 100,7 milioane. Per ansamblu, audienţa pe platformele de streaming a reprezentat 2,6% din total, în creştere faţă de 2018. Pe platformele de streaming au fost înregistraţi 2,6 milioane de utilizatori pe minut, cu 30% mai mult faţă de anul trecut. În 2009 meciul a fost urmărit în SUA de 98.500.0000 de telespectatori, în 2010 au fost 106.500.000, în 2012 s-a ajuns la 111.000.000, iar în 2014 s-a înregistrat recordul de 130.000.000. Super Bowl este şi evenimentul cu cel mai scump minut de publicitate din lume: 10 milioane de dolari. Reclamele, considerate o parte esenţială a show-ului, au fost prezentat pe cel mai mare ecran instalat vreodată pe un stadion. Aici preţul s-a menţinut la nivelul de anul trecut. Sumele plătite pentru reclame au tot crescut în ultimul deceniu, ajungându-se la cifre colosale. Dacă în 2014 minutul de publicitate în timpul Super Bowl costa 8.000.000 de dolari, în 2015 acesta a ajuns la 9.200.000 de dolari, iar în 2016 s-a vândut cu 9.600.000 de dolari. La prima ediţie a Super Bowl (1967) un minut de publicitate a costat 84.000 de dolari. La un astfel de meci sunt peste 60 de minute de reclamă la TV.
În pauza meciului trupa Maroon 5 a susţinut un recital, considerat "cea mai slabă reprezentaţie a unui artist la Super Bowl". Meciul s-a disputat la Atlanta, pe un stadion inaugurat în urmă cu numai un an şi jumătate, care a costat 1,6 miliarde de dolari.