Regency Front, producător de fronturi din MDF, a investit 6 milioane de euro într-o nouă linie dedicată fronturilor vopsite, cu tehnologii şi utilaje de ultimă generaţie.Capacitatea de producţie a acesteia ajunge la700 mp/schimb şi integrează, totodată, şi cea mai mare linie de lac din Româniaşi utilaje de şlefuirea canturilor sau aplicare grund complet automatizate.Fronturile produse sunt dedicate atât clienţilor de tip B2B, cât şi consumatorilor finali, conform unui comunicat de presă al companiei.
"Investiţia de 6 milioane de euro din surse proprii ne-a permis să dezvoltăm cea mai tehnologizată linie de producţie de fronturi din România. Astfel, reuşim să completămgama de produse pe care o punem la dispoziţie clienţilor noştri, oferind atât fronturi din MDF înfoliat, cât şi vopsit, în funcţie de nevoile şi preferinţele lor. În ultima perioadă se observă o atenţie tot mai mare din partea clienţilor acordată designului de interior în general şi pieselor de mobilier în special. Suntem în permanenţă atenţi la trendurile internaţionale şi ne bucurăm să putem oferi românilor o gamă variată de produse, dar şi o paletă de culori vastă", a declaratDani Shawu, CEO Regency Front.
Compania estimează că noua linie de fronturi va fi pusă în funcţiune până la sfârşitul anului 2023 şi va veni să completeze perfect linia de MDF înfoliat deja existentă.
Totodată, Regency Front vizează o cifră de afaceri de 10 milioane euro până în 2025, pe o piaţă a mobilei marcată pe de o parte de creşterea inflaţiei şi de creşterile costurilor de producţie, iar pe de alta de vânzări tot mai ridicate în mediul online.
• Piaţa de mobilă se redefineşte
Creşterea comerţului digital îşi pune amprenta şi în industria mobilei. Cu toate că majoritatea comenzilor continuă să fie generate de magazinele fizice, se observă un trend ascendent în ceea ce priveşte achiziţiile online, arată datele distribuitorilor din reţeaua Regency.
Totodată, în ciuda actualului context economic instabil, investiţiile în piesele de mobilier continuă să fie ridicate. În plus, potrivit companiei, piaţa este mult mai matură, iar consumatorii ştiu exact ce îşi doresc.
"Piaţa locală cunoaşte evoluţii la nivelul consumatorilor -propunerile nu mai pleacă exclusiv dinspre producător către client,ci şiinvers. Indiferent că vor doar să-şi schimbe fronturile unei mobile existente sau vorbim deproducerea mobilei de la zero, clienţii manifestă o implicare ridicată în alegerea modelelor şi a decorurilor dorite, mai ales că posibilităţile de alegere au crescut. Astăzi, existăo gamă mai largă de modele variate şi tipuri de texturi diferite: uni, structo-striat, high gloss, supermat, textură sau decoruri de lemn.În plus, prin noua colecţie Bespoke oferim clienţilor o serie de modele noi pe piaţa din România, dar şi posibilitatea ca aceştia să-şi pună amprenta personală,semnătura stilului lor, venind cu schiţe ale modelelor pe care şi le doresc", explică Alina Enache, Marketing Manager Regency Front.
Clienţii companiei sunt în proporţie de 90% producători de mobilier, mari sau mici. Produsele Regency Front sunt, de asemenea, recomandate de arhitecţi de interior sau designeri către clienţii finali pentru proiecte de la zero sau doar pentru schimbarea uşilor mobilierului.