Renault se reconectează cu trecutul său şi deschide oficial primul muzeu virtual, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Este online, complet gratuit şi se numeşte The Originals. Include şi un magazin, The Originals Store, unde vizitatorii pot comanda produse dintre cele deja disponibile la L'Atelier Renault de pe Champs-Elysees. Ambele site-uri pot fi accesate din întreaga lume şi sunt disponibile deja în şase limbi straine (franceză, engleză, germană, spaniolă, portugheză şi italiană). Versiuni in alte limbi vor fi adăugate în lunile următoare.
Odată cu lansarea noului muzeu virtual, Renault oferă vizitatorilor din întreaga lume accesul fără restricţii la moştenirea culturală franceză a mărcii, evitând toate limitările de spaţiu şi timp; o adevărată premieră. Explorarea este nelimitată, foarte bogată vizual, alcătuită din arhive şi date tehnice simple, o vizită adaptată lumii de astăzi, pe cât de accesibilă şi amuzantă, pe atât de plăcută.
Muzeul prezintă 21 dintre modelele legendare ale mărcii într-o experienţă tehnologică nouă şi inovatoare datorită procesului de fotogrammetrie . Renault a ales această tehnologie pentru a îmbunătăţi experienţa de explorare a vizitatorului şi pentru a-şi prezenta modelele emblematice în detalii de neegalat. Pentru a face acest lucru, a creat un studio unic unde a scanat maşinile cu iluminarea cea mai potrivită. Vehiculele au fost scanate în 3D, iar zonele în care sistemul nu a putut ajunge au fost remodelate şi asamblate în timpul procesului de post producţie.
Site-ul web va include mai multe modele începând cu sfârşitul lunii decembrie 2021: 50 de modele noi vor fi disponibile până la sfârşitul lunii ianuarie 2022, iar 80 vor fi expuse până la sfârşitul lunii decembrie 2022.
« Renault, brand emblematic al culturii pop, avea nevoie de un muzeu demn de numele său. Cu această galerie virtuală, le oferim vizitatorilor ocazia să retrăiască istoria noastră, care este şi a lor. Universul mărcii Renault poate fi descoperit şi în gama de produse The Originals disponibile în noul nostru magazin online. » subliniază Arnaud BELLONI, Renault Global Chief Marketing Officer.
Crearea acestui nou magazin online este, de asemenea, o oportunitate pentru brand de a-şi redeclara dorinţa de a plasa în inima ADN-ului său dezvoltarea unei relaţii emoţionale puternice între el şi clienţii săi, diversificându-şi totodată oferta pentru a ajunge la un public mai larg. Cu 400 de produse deja disponibile online - miniaturi, îmbrăcăminte, jucării, accesorii, decoraţiuni şi multe altele - precum şi colecţii nelansate anterior şi câteva bestseller-uri consacrate, acest nou website este o rampă strategică pentru a dinamiza brandul. Sunt multe alte surprize în pregătire pentru lunile următoare, iar colecţiile vor fi îmbunătăţite în continuare.