Renault este primul constructor de automobile care a lansat pe piaţa europeană propria sa gamă de anvelope, grupate sub marca "Motrio", potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Pneurile Motrio Impulsion sunt disponibile deja în reţeaua de piese şi accesorii din România începând cu luna februarie, dar şi în echipare originală pe unele modele Dacia Logan şi Sandero.
Pneurile din gama Motrio reprezintă o ofertă alternativă la mărcile cu tradiţie existente pe piaţa auto din România, la un preţ foarte competitiv. În prezent, Renault pune la dispoziţia clienţilor o gamă formată din 20 de dimensiuni de pneuri, care acoperă 80% din parcul Dacia şi Renault.
Lansarea anvelopelor Motrio face parte dintr-un proiect mai amplu al Grupului Renault, care presupune comercializarea unei game noi de piese de întreţinere şi uzură oferite ca alternativă la piesele de origine. Disponibile tot sub marca Motrio, aceste piese pot fi achiziţionate deja din reţelele Dacia şi Renault, gama urmând să se îmbogăţească progresiv pe parcursul anului 2010.