Renault şi AS Monaco sunt încântaţi să anunţe colaborarea lor pentru sezonul următor, prin aducerea în prim plan a Renault 5 E-Tech electric. Reflectând poziţia Renault ca partener cheie, logo-ul R5 va apărea pe faţa tricourilor purtate de echipa AS Monaco în toate meciurile din Liga Campionilor din acest sezon, dar şi pe buzunarul echipamentului jucătorilor în meciurile din Ligue 1. De asemenea, logo-ul va apărea pe stadionul Louis II şi pe materialele de comunicare ale Clubului, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, Renault 5 E-Tech electric este o emblemă pop iconică şi atemporală, un simbol pentru Renault. Acesta reprezintă nu numai strategia de redresare Renaulution, ci şi reînnoirea industrială a mărcii şi tranziţia modelului iconic la energia electrică. Fabricat la uzina din Douai, Franţa, Renault 5 E-Tech electric este, de asemenea, primul vehicul electric - alături de Scenic E-Tech electric - care primeşte certificarea "Origine France Garantie" de la Bureau Veritas.
În cadrul acestei colaborări, Renault va pune la dispoziţia AS Monaco o flotă de aproximativ douăzeci de vehicule.
În această etapă cheie a lansării Renault 5 E-Tech electric, Renault va promova noul său vehicul - care simbolizează tranziţia mărcii către energia electrică - printr-o serie de iniţiative dezvoltate alături de AS Monaco şi de reţeaua extinsă de dealeri.
"Suntem foarte mândri să fim parteneri ai clubului de fotbal AS Monaco în acest sezon. Avem o legătură puternică, ce se bazează pe istoria şi pe valorile noastre. Fondate în urmă cu peste o sută de ani, suntem entităţi cu acoperire naţională şi internaţională. Încercăm să implementăm strategii care pun accent pe mobilitatea curată. Acest parteneriat vine într-un moment care promite să fie interesant şi semnificativ pentru ambele părţi, o dată prin lansarea Renault 5 E-Tech electric, un model iconic ce inspiră pasiune reală, precum şi prin sărbătorirea centenarului AS Monaco".
Laurent Aliphat, VP Renault Marketing, Brand Content.
Thibaut Chatelard, Chief Marketing & Revenue Officer, AS Monaco: "Aş dori să urez bun venit Renault şi Renault 5 E-Tech electric în familia partenerilor AS Monaco! Odată cu revenirea clubului în Liga Campionilor în sezonul viitor, precum şi cu sărbătorirea centenarului, suntem încântaţi că Renault ne susţine în campania noastră europeană şi pe tot parcursul sezonului din Ligue 1, care se conturează a fi unul deosebit de interesant. Prin acest nou parteneriat cu Renault, o marcă globală, şi Renault 5 E-Tech electric, un model care este atât iconic, cât şi ecologic, demonstrăm încă o dată atractivitatea AS Monaco. Aşteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Renault şi să ne susţinem reciproc pentru atingerea obiectivelor noastre", se menţionează în comunicat.