Conducerea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi reprezentanţii companiilor membre ale Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România au discutat ieri despre asigurarea funcţionării optime a operaţiunilor de retail, se arată într-un comunicat de presă remis astăzi redacţiei.
Scopul întâlnirii dintre conducerea ANPC - reprezentată de preşedintele Horia Constantinescu şi directorul general Paul Anghel - şi reprezentanţii AMRCR a fost acela de a analiza şi evalua strategii şi proceduri care să contribuie la soluţionarea aspectelor identificate ca necesitând o atenţie crescută în sectorul de retail.
Printre acestea au fost enumerate: funcţionarea în parametrii standard a instalaţiilor şi echipamentelor frigotehnice, asigurarea informării complete a consumatorilor prin modalităţile de etichetare, acurateţe în susţinerea promoţiilor, standarde unitare de calitate şi calibrare mai ales în sectorul legume fructe.
Potrivit comunicatului, în contextul discuţiilor a fost abordat şi subiectul prezenţei produselor locale pe raft, care rămâne o preocupare constantă pe piaţa din România, în beneficiul consumatorilor.
În perioada următoare, vor avea loc comunicări între reprezentanţi ai retailerilor şi conducerea instituţiei, urmând ca pe baza unui calendar agreat să fie setate o serie de activităţi specifice care să asigure continuarea desfăşurării optime a operaţiunilor comerciale, se menţionează în comunicat.