Anul 2022 a reprezentat o creştere a diversităţii gamelor de produse şi o dezvoltare vizibilă pentru dm drogerie markt, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. Compania a marcat sfârşitul de an financiar în data de 30 septembrie, cu o creştere importantă a veniturilor înregistrate în comparaţie cu cele de anul trecut.
Conform sursei citate, retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a venit anul acesta cu îmbunătăţiri semnificative în magazine, în zona de depozit, dar şi cu lansarea propriului magazin online, cifra de afaceri ajungând la 827 milioane de lei, în creştere cu 31,7% faţă de anul financiar anterior.
"Mulţumim echipei dm drogerie markt pentru entuziasmul şi efortul dovedit pe întregul parcurs al acestui an, clienţilor noştri pentru susţinerea şi încrederea pe care ni le oferă în mod constant şi partenerilor noştri, care ne înţeleg viziunea şi valorile, ajutându-ne să creştem zi de zi, într-un mod sustenabil. Ne onorează faptul că ne sunteţi alături!", declară Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
• Bilanţul anului financiar 2021 - 2022
La finalul anului financiar, dm drogerie markt România număra 126 de filiale active în toată ţara, iar în ultimul an au fost inaugurate mai multe magazine în Cluj-Napoca, Bucureşti, Făgăraş, Sovata, Turda, Braşov, Piatra Neamţ, Timişoara, Zalău, Ploieşti şi Baia Mare, procesul de expansiune început în urmă cu câţiva ani fiind în plină dezvoltare.
"Am continuat şi în anul financiar 2021 - 2022 planul de expansiune la nivel de ţară. Pentru noi este important să ne aflăm în proximitatea clienţilor noştri şi alegem mereu locuri care se potrivesc atât cu nevoile cumpărătorilor, cât şi cu valorile noastre. Odată cu lansarea magazinului online, la final de septembrie, am dezvoltat şi mai mult reţeaua naţională, optimizând la maximum experienţa de cumpărare a clienţilor noştri", afirmă Cristian Crişan, Administrator dm drogerie markt România.
• Cel mai mare magazin dm din România, în Centrul Vechi din Bucureşti
În cursul acestui an, dm drogerie markt a investit în extinderea şi îmbunătăţirea reţelei de magazine, infrastructurii de depozit şi lansarea magazinului online din ţară aproximativ 45 milioane de lei. De asemenea, a marcat şi o premieră, lansând, la Bucureşti (în Centrul Vechi), în luna mai, cel mai mare magazin dm din România. Cu o suprafaţă de 900 de metri pătraţi acesta are două etaje, conţine o diversitate mare din punct de vedere al produselor şi îşi propune să ofere vizitatorilor săi o experienţă unică în sesiunile de shopping.
• Magazinul online dm
Conform sursei, o investiţie primită cu entuziasm în întreaga ţară este magazinul online dm, lansat în cursul lunii septembrie. Clienţii pot găsi pe platforma online aproape toate produsele care sunt prezente fizic în drogheriile dm. Aceştia îşi pot comanda produsele preferate din confortul casei lor şi le pot ridica din magazin sau le pot primi prin curier, direct la uşa casei. Magazinul online cuprinde produse din categorii diferite precum: produsele de machiaj şi îngrijire personală, alimente ecologice, articole pentru copii, alimente pentru animalele de companie, suplimente alimentare, produse pentru casă şi curăţenie.
"Este un proiect pe care ni l-am dorit mult, mai ales că am primit cereri în mod repetat de la clienţii noştri. Suntem bucuroşi că am putut veni în întâmpinarea nevoilor lor de cumpărare şi că le-am putut optimiza procesul de achiziţie al produselor noastre. Încă din primele săptămâni după ce am lansat dm online shop am avut un număr neaşteptat de mare de comenzi. Magazinul online permite o flexibilitate mai mare în ceea ce priveşte orele de cumpărare, facilităţile diverse de transport ale comenzilor, este o sursă de inspiraţie cu sfaturi utile şi trucuri şi oferă o experienţă omnichanel completă pentru clienţii noştri. Zilele trecute am lansat şi aplicaţia pentru mobil dm-ul meu, care vine în completarea tuturor serviciilor, având însă şi unele facilităţi noi, precum opţiunea de a scana codul de bare al produselor", transmite Daniela Jordanovski, Director Marketing şi Achiziţii dm drogerie markt România.
• Conceptul MEREUAVANTAJOS
dm drogerie markt le arată cumpărătorilor cum este să mergi la magazin în fiecare zi timp de câteva luni şi să găseşti preţurile nemajorate, într-o perioadă instabilă economic. Conceptul MEREUAVANTAJOS a fost introdus şi pe piaţa românească anul acesta şi se bucură de multă apreciere din partea clienţilor. Viziunea care stă la baza conceptului vine în ajutorul cumpărătorului şi îl asigură pe acesta că preţul produselor nu va creşte pentru cel puţin 4 luni, ajutându-l să poată estima cât mai real valoarea coşului de cumpărături. Conceptul este semnalat la raft pe eticheta produselor, iar clientul poate alege dintr-o varietate mare de produse, pe cel mai potrivit nevoilor sale.
Îîn perioada sărbătorilor brandul a organizat şi campania Giving Friday, prin intermediul căreia a oferit o masă caldă, timp de 6 luni, unor copii fără posibilităţi. Până în prezent, au fost oferite prin acest proiect peste 23.000 de mese calde, în ultimii trei ani. Giving Friday este o campanie recurentă, în luna noiembrie urmând să aibă loc o nouă ediţie, în toate magazinele dm din ţară. Compania încurajează clienţii să experimenteze magazinul dm online sau să le treacă pragul în ultima vineri din luna noiembrie şi să achiziţioneze produse din magazine. 5% din încasările dm din acea zi sunt donate, în fiecare an, în cadrul campaniei.
"Ne implicăm activ în donaţii şi proiecte sociale care aduc mai aproape comunitatea de brand. Este o onoare să putem oferi înapoi susţinerea noastră în comunităţile care au nevoie şi să le arătăm că ne pasă cu adevărat. Campaniile sociale şi cele de sustenabilitate au o pondere mare în proiectele noastre din România şi vom continua şi în următorul an financiar să contribuim cât putem de mult prin proiecte de acest gen. Totodată, vrem să continuăm conceptul MEREUAVANTAJOS şi să creştem în drogheriile noastre varietatea produselor sustenabile, astfel, clienţii noştri să aibă mai multe variante de produse la un preţ favorabil", a declarat dna. Ivana Martinakova, CEO-ul dm drogerie markt.