Retailerul românesc Sophia intră pe piaţa din Spania

F.D.
Companii / 18 iunie

Anamaria Georgescu, fondator Sophia

Anamaria Georgescu, fondator Sophia

Sophia, brand românesc de perdele, draperii şi decoraţiuni pe comandă, cu 30 de magazine în franciză în ţară şi SUA, intră pe piaţa din Spania. Focusul companiei este dezvoltarea reţelei de francize şi micro-francize prin intermediul diasporei în insulele baleare Mallorca şi Ibiza, dar şi în Barcelona, în contextul unui potenţial ridicat al segmentelor HoReCa şi real estate rezidenţial în aceste zone, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Intrarea pe piaţa spaniolă este susţinută de The Confident Group, cluster independent de comunicare integrată, care le oferă consultanţă strategică de comunicare companiilor şi francizelor româneşti care vor să se extindă în Barcelona şi Baleare.

În acest moment, Sophia oferă două concepte de business - franciza, respectiv micro-franciza Sophia.

Practic, pe lângă posibilitatea de francizare, care presupune deschiderea unui magazin brick & mortar sub brandul Sophia România, în toamna anului 2023, compania românească a lansat o nouă linie de business - micro-franciza. Cu o investiţie de 5000 de euro, arhitecţi, designeri şi pasionaţii de design interior pot deveni parteneri, fără să îşi deschidă un magazin fizic. Aceştia primesc un set complet de mostrare de ţesături şi au nevoie de o maşină personalizată cu brandul Sophia.

"Intrarea într-o nouă ţară este o decizie importantă pentru dezvoltarea firmei şi a brandului Sophia, iar Spania este o cultură mai apropiată celei româneşti şi o piaţă cu un potenţial ridicat în domeniul ospitalităţii şi al dezvoltării imobiliare. În etapa incipientă, intrăm pe piaţa spaniolă printr-o franciză şi cu o gamă de produse potrivite stilului minimalist şi comportamentului de consum al spaniolilor şi expaţilor. Cum focusul nostru este în special pe vânzare către HoReCa, Mallorca, Ibiza şi Barcelona au un potenţial ridicat pe acest segment, însă ne adresăm şi designerilor de interior pentru segmentul real estate şi consumatorilor finali", declară Anamaria Georgescu, fondator Sophia.

Extinderea în Spania reprezintă o oportunitate strategică pentru companie, având în vedere dezvoltarea continuă a sectoarelor HoReCa şi de imobiliare şi închirieri rezidenţiale şi, în consecinţă, cererea crescută pentru produse şi servicii de înaltă calitate în domeniul decoraţiunilor interioare.

"Suntem entuziasmaţi să facilităm intrarea companiilor şi a francizelor româneşti şi din regiune într-o piaţă atât de dinamică şi de promiţătoare ca Spania. Focusul şi expertiza noastră sunt îndreptate cu precădere către Barcelona şi Insulele Baleare. Considerăm că aceste două destinaţii nu reprezintă doar o poartă către piaţa europeană, ci şi o rampă de lansare în Occident. Avem resursele de know how necesare ca să sprijinim companiile să îşi atingă potenţialul maxim şi să îşi extindă influenţa într-un mediu economic competitiv şi cosmopolit", declară Mara Gojgar, fondator The Confident Group.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb