Monopoly Media francizeaza reteaua BarTV prin lansarea sistemului Digital Signage (InStore TV) în Iasi în 6 locatii: Mamma Mia, Star Pub, Alila, For Fun, Memento si Rocafella!
BarTv este un canal de comunicare indoor ce functioneaza cu ajutorul sistemului Digital Signage (InStore Tv) în baruri, pub-uri, cafenele si cluburi. A aparut pe piata în luna aprilie 2006 cu 5 baruri în care initial rulau doar programe, fara publicitate. În acest moment BarTV ruleaza în 80 de locatii din Bucuresti iar programele sale cuprind în mare masura si publicitate.
BarTV are o emisie dedicata exclusiv unei retele de baruri, pub-uri, cafenele si cluburi atent selectionate. Delecteaza publicul în timpul liber petrecut în afara casei si permite pietei de publicitate atingerea consumatorilor într-un mediu dedicat petrecerii timpului liber cu prietenii sau partenerii de afaceri.
În BarTv poti urmari de la cele mai tari meciuri de fotbal ale momentului, la stiri si emisiuni speciale pentru baruri, divertisment si life-style. Targetul agreat al BarTV are vârste cuprinse între 20 si 35 de ani, cu venituri medii spre ridicat si cu înclinatie spre petrecerea timpului liber în afara casei.
Suportul video este reprezentat de ecrane plate plasma 106cm sau LCD 48cm amplasate în zonele cu timp mare de asteptare (bar, mese, etc).
Mihnea Manu, director executiv Monopoly Media declara: "Suntem extrem de încantati de lansarea BarTV Iasi, francizarea produselor noastre reprezentând o prioritate pentru compania noastra în acest moment. Pe lânga reteaua BarTV, Monopoly Media intentioneaza sa francizeze si alte produse ale sale: PharmaTV, BeautyTV, MarketTV, DoctorTV. Avantajul pe care reteaua BarTV îl ofera clientilor (brandurilor) este posibilitatea asocierii cu un public tânar, educat, dinamic, cu putere mare de cumparare, un public greu de accesat cu ajutorul mediilor conventionale."
Despre Monopoly Media
Monopoly Media este cea mai mare companie de media si publicitate indoor. Opereaza pe piata de indoor din anul 2004 însa este prezenta pe piata româneasca de media de mai bine de 15 ani;
Compania detine o retea de peste 2500 de ecrane în 54 de orase în Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza Romania, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonalds, clinici medicale, saloane de înfrumusetare, CFR, FunLand, Sensiblu, aeroporturi, Inmedio etc;
Cel mai mare provider de solutii indoor de pe piata ofera solutii integrate care pot acoperi orice nevoi ale unui client în ceea ce priveste comunicarea indoor.
Foloseste programe prin conexiune internet, care permite efectuarea modificarilor de ultima ora si transmiterea diferentiata de programe.