Reţeaua de magazine Lem's a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 255 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de anul precedent, arată datele companiei transmise astăzi.
"Într-o piaţă care stagnează, creşterile unora dintre jucători, printre care suntem şi noi, sunt practic redistribuiri ale cotelor de piaţă deţinute de ceilalţi. 2014 a fost un an aşa cum ne-am aşteptat: consumul a crescut modic, cu 1-2%. Noi am reuşit o creştere de două cifre prin menţinerea interesului faţă de clienţii din zona premium, dar şi datorită orientării producţiei către modele noi din segmentul economic", declară Alexandru Rizea, Director General Lemet.
În 2015 Lem's îşi continuă strategia de dezvoltare a reţelei la nivelul întregii ţări, după ce anul trecut au fost deschise 4 noi magazine a căror suprafaţă însumată depăşeşte 6.000 de mp. Dintre aceştia 2.000 mp sunt doar în Bucureşti, capitala însumând acum peste 5.000 de mp de showroom de mobilier Lem's.
"Din 2009 noi am investit permanent în reţeaua Lem's. Valoarea totală a investiţiilor din ultimii cinci ani în magazine este de aproximativ 50 milioane lei. Sunt investiţii realizate în concordanţa cu dezvoltarea tendinţelor de consum ale românilor. Am dorit să dezvoltăm reţeaua de magazine Lem's în toata ţara la standarde noi, iar acum suntem prezenţi în această configuraţie în aproape toate judeţele ţării", adaugă Alexandru Rizea.
Anul trecut Lem's a demarat proiectul unei noi fabrici pe platforma de la Brebu. Acesta se va finaliza în a doua parte a acestui an. În noua fabrică se vor dezvolta produse din lemn masiv: mese, scaune etc. Această investiţie se ridica la aproximativ 5 milioane de euro şi este susţinută parţial prin accesarea de fonduri europene.
"Dezvoltarea unei facilităţi de producţie era necesară pentru a completa gama de produse în magazinele Lem's. Noi am diversificat de la an la an gamele de produse, atât pe orizontală, cât şi pe verticală. Avem mai multe opţiuni pentru fiecare nivel de preţ şi de aşteptari, începând cu gama economic, până la mobila din gama premium. Producţia de mobilier din lemn masiv marchează o noua etapă în dezvoltarea armonioasă a fabricii Lemet şi a brandului său de retail Lem's. Acesta este un proces continuu dacă ne uităm în urmă, din 2009 şi până în prezent oferta noastră s-a apreciat de la aproximativ 900 de corpuri de mobilier, la peste 10.000", spune Alexandru Rizea.
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lem's pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEM'S are o acoperire la nivel naţional de peste 66.000 mp de retail amenajaţi în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lem's activează peste 1.350 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 35.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabriciilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL.