Apple şi Paramount Global au discutat despre gruparea serviciilor lor de streaming, care ar fi oferite cu o reducere de preţ faţă de abonamentele separate, potrivit unui articol publicat de Wall Street Journal, citat de Reuters.
Companiile au discutat despre lansarea unei oferte combinate Paramount+ şi Apple TV+, care ar costa mai puţin decât abonamentul pentru ambele servicii separat, se arată în articolul apărut vineri, citând persoane familiare cu discuţiile.
O asociere între cei doi giganţi de streaming rivali ar putea ajuta probabil să atragă clienţi atenţi la costuri, care s-au confruntat cu costuri mai mari pentru orice produse, de la alimente la electronice.
Verizon intenţionează să ofere, de asemenea, versiunile susţinute de reclame ale serviciilor de streaming Netflix şi Max, al Warner Bros Discovery, pentru aproximativ 10 dolari pe lună combinate, în loc de aproximativ 17 dolari separat, a spus luna trecută o sursă familiarizată cu chestiunea.
Aplicaţia de livrare de produse alimentare Instacart a declarat la începutul acestei săptămâni că s-a asociat cu Peacock, al NBCUniversal, pentru a oferi serviciul de streaming fără costuri suplimentare tuturor abonaţilor săi plătitori din SUA.
Discuţiile dintre Apple şi Paramount sunt în faze incipiente şi nu este clar ce formă ar putea lua pachetul, se arată în articolul WSJ.