Walt Disney (DIS.N) şi-a redus destul de dramatic investiţiile în programarea pentru reţelele tradiţionale de televiziune, ca parte a strategiei sale de a maximiza audienţa şi profitul în era TV streaming, a declarat miercuri directorul executiv Bob Iger, conform Reuters.
Iger a spus că a privit în mod expansiv media tradiţională când a ieşit din pensie pentru a reveni la Disney ca CEO în noiembrie 2022, adaugă sursa.
El a concluzionat că canalele tradiţionale, cum ar fi ABC, încă servesc ca un instrument de marketing important şi ajută la atingerea telespectatorilor mai în vârstă care nu urmăresc seriale precum "Abbott Elementary" pe platformele de streaming Disney, conform agenţiei de presă menţionate.
Cu toate acestea, compania a redus "destul de dramatic investiţia noastră în conţinut destinat în mod special acelor reţele tradiţionale", a spus Iger la Conferinţa MoffettNathanson 2024 Media, Internet and Communications de la New York, notează Reuters.
"Ne simţim confortabil cu mâna noastră chiar acum, pentru că folosim acele reţele în mod eficient şi eficient", a spus el.
Spectacole precum "Abbott" sau "Grey's Anatomy" se deplasează rapid la serviciul de streaming Hulu al Disney, unde atrag un public mai tânăr, a spus Iger, potrivit sursei citate.
Strategia permite lui Disney să amortizeze costurile pe toate platformele, a adăugat CEO-ul. Un director, Dana Walden, supraveghează reţelele tradiţionale de divertisment şi streaming, informează sursa.
"Practic, acumulăm o audienţă mai mare şi amortizam costurile şi folosim marketingul reţelei tradiţionale, într-adevăr, pentru a ajuta în unele cazuri", a spus Iger.
"Facem asta la nivel global, Disney Channel, ABC, National Geographic şi funcţionează", a adăugat el, conform aceleiaşi surse.
Iger a spus că se aşteaptă la o creştere continuă din afacerile Disney cu parcurile tematice, dar poate nu în acelaşi ritm ca în ultimii ani, relatează sursa.
"Am avut o creştere de două cifre a veniturilor în această afacere de ceva timp şi este extraordinar", a spus el. "Dar cred că suntem realişti, de asemenea, în ceea ce priveşte creşterea veniturilor de două cifre... până în viitor nu este neapărat atât de realizabil."
Acţiunile Disney au scăzut cu 2,5% pentru a închide miercuri la 102,77 dolari la Bursa de Valori din New York, conform Reuters.