Firma de închiriere Hertz Global Holdings (HTZ.O) vinde aproximativ 20.000 de vehicule electrice, inclusiv Teslas, din flota sa americană la aproximativ doi ani de la un acord cu producătorul auto pentru a-şi oferi vehiculele spre închiriere, într-un alt semn că Cererea de vehicule electrice s-a răcit, transmite reuters.
Hertz va opta în schimb pentru vehicule pe benzină, a spus joi, invocând cheltuieli mai mari legate de coliziuni şi daune pentru vehiculele electrice, chiar dacă şi-a propus să transforme 25% din flota sa în electrică până la sfârşitul anului 2024, conform sursei citate.
CEO-ul Stephen Scherr a avertizat anul trecut, la Conferinţa Auto JPMorgan, cu privire la dificultăţile generate de creşterea cheltuielilor pentru vehiculele electrice (EV), în special cele produse de Tesla, relatează sursa.
Hertz a limitat chiar şi cuplul şi viteza la vehiculele electrice şi le-a oferit utilizatorilor experimentaţi de pe platformă pentru a le face mai uşor să se adapteze după ce anumiţi utilizatori au avut coliziuni frontale, a spus el, informează reuters.
Acţiunile companiei, care operează şi vehicule de la producătorul suedez de vehicule electrice Polestar, printre altele, au scăzut cu aproximativ 4%, iar acţiunile Tesla (TSLA.O) au scăzut cu aproximativ 3%, precizează sursa indicată.
Hertz se aşteaptă, de asemenea, la aproximativ 245 de milioane de dolari în taxe legate de cheltuielile cu amortizarea din vânzarea de vehicule electrice în al patrulea trimestru al anului 2023, potrivit sursei menţionate.
1. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 12.01.2024, 11:51)
...
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.01.2024, 12:00)
E-auto, deocamdată nu face fata concurentei, cu motorizările clasice
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.01.2024, 12:52)
vinde pentru ca s-au apreciat tablele din cauza inflatiei (vezi indexul la masini sh e pe alt platou chiar si in scadere) in timp ce ppiul e in tavan si costurile au crescut... e fuga dupa lichiditate.
PS: nu inteleg ce a deranjat primul coment... ca de jignire nu a fost vorba.
s c c r e t
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.01.2024, 15:32)
PT ca nu sunt obisnuiti clientii sa le conduca si fac accidente. una e instant acceleration si alta e baga a-ntaia, baga a doua si ajungi la 50 la ora in 5 secunde iar alta e puf 100 km /h direct instant. si se baga in ala din fata sau alte accidente pt ca nu sunt obisnuiti.
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.01.2024, 15:42)
exista soft... care nu iti da instant!
il am si eu instalat la "sotioara"
s c c r e t
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.01.2024, 16:56)
asa scrie in articol, ca au fost accidente mult mai multe dc la benzina
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.01.2024, 09:54)
Nu scrie asta in articol. Nu scrie ca au fost mai multe accidente la EV decat la fosile. Ci scrie ca cheltuielile de reparatii la EV sunt mult, mult mai mari decat la fosile. Si dau exemplul unei camionete Rivian lovite usor din spate unde costul reparatiilor erau asteptate sa fie 2000 $ dar in schimb au fost 20 000 $ din cauza componentelor mai scumpe de la EV.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.01.2024, 06:12)
Pai ce client vrea sa piarda jumatate din timpul inchiriat la statia de incarcare??