Compania de comunicaţii prin cablu UPC România, parte a grupului Liberty Global, a anunţat joi că a înregistrat un avans de 4% al veniturilor în trimestrul al treilea, faţă de aceaşi perioadă a anului trecut, la 164,2 milioane de lei (35,2 milioane euro), în contextul creşterii numărului de abonamente.
Compania a înregistrat 74.100 de abonamente noi (RGU) în trimestrul al treilea, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În plus, şi-a extins aria de acoperire a serviciilor digitale cu 102.400 de case, ajungând la 3,111 milioane de gospodării din România.
"În acest trimestru, am atins două repere importante: 400.000 de modem-uri Connect Box şi 200.000 de mediabox-uri Horizon în casele clienţilor noştri. Prin extinderea ofertei de conţinut TV premium cu cele mai importante competiţii sportive, ne-am consolidat strategia de a oferi cea mai bună experienţă digitală clienţilor din zona noastră de acoperire: conţinut care răspunde nevoilor întregii familii, disponibil oriunde şi oricând şi viteze superioare de internet prin Wi-Fi", a declarat directorul general al UPC România, Mihnea Rădulescu.
Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 4,3%. La 30 septembrie, UPC oferea servicii de internet către 592.900 de clienţi.
"Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 9,3%, în al treilea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 567.800 de clienţi pentru serviciile de telefonie (48.200 clienţi noi)", se arată în comunicat.
Televiziunea digitală a adus companiei 29.200 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 4,4% faţă de perioada similară a anului 2017, ajungând la un total de 692.600 de clienţi.
"Ca parte a strategiei de a aduce cel mai bun conţinut TV, din această toamnă, clienţii UPC se bucură de meciurile din Liga Campionilor şi Europa League pentru următoarele trei sezoane, oriunde, pe orice ecran cu aplicaţia Horizon Go şi oricând cu funcţia Replay a mediabox-ului Horizon", se arată în comunicat.