Producătorul de apă îmbuteliată Rio Bucovina a înregistrat anul trecut o creştere de 8% a cifrei de afaceri faţă de 2012, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Rio Bucovina, al treilea jucător de pe piaţa apei minerale naturale plate din România, a înregistrat în 2013 o creştere de 8% a cifrei de afaceri şi o triplare a profitabilităţii.
În perioada ianuarie - martie 2014, capacitatea de îmbuteliere a fost cu 14% mai mare faţă de perioada similară a anului trecut.
Răzvan Iancau, directorul general al companiei, a declarat: "2013 a semnificat pentru noi inovaţie, investiţii majore în dezvoltarea, modernizarea şi eficientizarea companiei şi care s-au concretizat în up-gradarea tehnologică a liniei de producţie de la Vatra Dornei, ceea ce reprezintă în mod direct, o dovadă a importanţei pe care o acordăm consumatorilor noştri şi tendinţelor pieţei europene şi mondiale. Suntem inovatori pentru că am fost prima companie care, în 1996, am îmbuteliat apă plată în ambalaj tip PET şi astăzi suntem prima din România care a adoptat standardul european de dop 29/25 ce pune bazele realizării unui amplu program de prevenire a deşeurilor din ambalaje".