Companai Rio Bucovina a investit, în primele şase luni ale anului, peste cinci milioane de euro pentru a îşi creşte capacitatea de producţie, se arată într-un comunicat de presă.
"Pentru noi, ca şi companie, anul 2013 reprezintă un an foarte important în care ne dorim nu doar să ne consolidăm poziţia de lider pe piaţa apei plate îmbuteliate din capitală şi poziţia a treia la nivel naţional, ci să ne creştem volumele de vânzări şi să ne extindem portofoliul de produse", a declarat Răzvan Iancău, Director General Rio Bucovina.
Investiţiile realizate în facilităţile de producţie, eficientizarea distribuţiei, diversificarea ariei de acţiune în toate zonele ţării, precum şi extinderea portofoliul de produse, au dus la o creştere a volumelor de vânzări, precizează compania.
Pentru a susţine ritmul de creştere previzionat, compania a achiziţionat o nouă unitate de producţie, la Giurgiu, unde se va îmbutelia apa de masă , apa de izvor, precum şi băuturi răcoritoare carbogazoase. Această nouă facilitate se adaugă celorlalte două mari fabrici din portofoliu, aflate în Vatra Dornei şi Timişoara. Cele trei puncte urmează astfel să îmbutelieze împreună aproximativ 400 de milioane de litri în fiecare an.
Rio Bucovina a raportat o creştere a cifrei de afaceri în primele şase luni ale anului cu 11 % faţă de primul semestru al anului trecut.
"Primele luni ale anului 2013 au adus creşteri importante cotelor volumice ale companiei Rio Bucovina. Astfel, Rio Bucovina a înregistrat în perioada Decembrie 2012 - Mai 2013 o cotă de piaţă în volum de 9.5% din total piaţă de apă îmbuteliată din România, mai mare cu 0.7 puncte procentuale faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", se mai arată în comunicatul de presă.
Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiinţată în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum şi producţia băuturilor răcoritoare.