Romtelecom şi-a schimbat strategia de comunicare

F.A.
Comunicate de presă / 11 februarie 2013

Romtelecom a anunţat astăzi simplificarea brandului său şi noua sa identitate vizuală, precum şi un nou pachet pentru clienţii rezidenţiali, potrivit unui comunicat.

"În acest sens, Romtelecom a iniţiat anul trecut un proces de simplificare a brandului şi de schimbare a identităţii vizuale. Drept urmare, după o evoluţie cu succes a celor două sub-branduri Dolce şi Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atenţia şi să ne îndreptăm toate resursele pentru a creşte capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru că Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate, acest brand va sprijini în continuare toate platformele de conţinut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV şi portalul dolcetv.ro," a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Rezidenţial, Romtelecom.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

28 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9775
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3845
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2865
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8531
Gram de aur (XAU)Gram de aur462.1452

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb