Mai multe companii aeriene low-cost, printre care "Ryanair Holdings" Plc, unii retaileri şi operatori de taxi au fost reclamaţi la autoritatea de reglementare a sectorului concurenţei din Marea Britanie, pe motiv că aplică taxe tot mai mari la plata cu cardul, anunţă grupul de protecţie a consumatorilor "Which?".
"Which?" a solicitat lansarea unei anchete privind suprataxarea tranzacţiilor cu carduri de credit şi debit. Printre societăţile cu cele mai mari taxe aplicate acestor tranzacţii se numără "Ryanair" şi agenţia imobiliară londoneză "Foxtons" Ltd.
"Consumatorii sunt afectaţi de taxe exagerate la plata cu cardul", a declarat Peter Vicary-Smith, directorul executiv al grupului "Which?".
Oficialii "Ryanair", cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, consideră că plângerea grupului amintit este falsă, întrucât operatorul de transport nu taxează clienţii la plata cu cardul pentru achiziţia biletelor.
Autoritatea britanică are la dispoziţie un termen de 90 de zile ca să decidă dacă va lansa o investigaţie, dacă închide cazul sau îl transmite Comisiei pentru Concurenţă pentru o anchetă extinsă.