Agenţia de evenimente "Funky Business", organizatoarea de anul acesta a festivalului de publicitate Ad'Or, a închis înscrierea lucrărilor în concurs. Termenul limită pînă la care agenţiile au putut trimite lucrările a fost 4 mai 2004. Înscrierile s-au putut realiza cu sprijinul furnizorului oficial de e-service al festivalului, firma Hambar 18. Pentru prima oară în istoria festivalului, în competiţie s-au putut înscrie şi agentii care nu sunt membre UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România)/RAAA. Numele acestora sunt: "Branzas Advertising", "Vitrina Advertising", HNC, "ICON Advertising" şi "Violet Advertising". Numărul de lucrări înscrise în concurs este de aproximativ 300, lista nefiind încă aprobată în totalitate de către Comitetul de Organizare a Festivalului. Detaliile listei vor fi puse la dispoziţie începînd cu 14 mai 2004.
Festivalul este format din două părţi: expoziţie şi seminarii şi gala de premiere. Expoziţia şi seminariile au loc la sediul ArCub în perioada 25-28 mai, iar gala de premiere se desfăşoara în data de 29 mai. Anul acesta din Comitetul de Organizare a Festivalului fac parte: Adrian Dura (Managing Director, ADDV Euro RSCG, President UAPR), Adrian Botan (Creative Director, BV McCann Erickson Advertising), Alina Muşat (Managing Director, Spotlight), Bogdan Naumovici (Creative Director, Leo Burnett & Target), Felix Tătaru (Managing Director, GMP Advertising), Radu Florescu (Managing Director, Saatchi & Saatchi, Vice-president UAPR), Tereza Suman (Managing Director, Young &Rubicam/Team Advertising).
Juriul festivalului este format din reprezentanţii unor cunoscute reţele internaţionale: David Milligen (Creative Director Grey Worldwide Polonia), Pete Jonston (Founder Director and Creative Director of MAP Manchester), Jack Neary (President &Chief Creative Officer BBDO Toronto), Milka Pogliani (Chairman and Executive Creative Director McCann-Erickson Milano) şi Darek Zatorsky (Creative Director Leo Burnett Varşovia).