Compania Sabon, specializată în produse premium pentru îngrijirea personală şi care este prezentă pe piaţa românească de 19 ani, câştigă tot mai mult aprecierea şi încrederea consumatorilor, atât a celor din magazinele fizice, cât şi a utilizatorilor online. Distincţia obţinută recent în cadrul Galei Premiilor eCommerce, aflată la a XVIII-a ediţie anuală, confirmă acest lucru, magazinul online SABON fiind declarat câştigător la categoria Health & Beauty, pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency, cu un total de 77,082 puncte, după cum arată cun comunicat al companiei transmis redacţiei.
Premiile au fost decernate pe trei categorii: în funcţie de votul consumatorilor online, în funcţie de evaluarea făcută de 30 de specialişti în cadrul programului GPeC Proficiency, precum şi în funcţie de votul Comunităţii GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.
Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 55 de magazine online care, timp de şase luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare şi au avut ocazia să îşi optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC - 27 de specialişti în E-Commerce şi Digital Marketing.
"Punctajul obţinut reflectă preocuparea şi eforturile noastre susţinute de a oferi clienţilor o experienţă de cumpărături cât mai plăcută, sigură şi transparentă. Comunitatea GPeC este formată din cele mai relevante companii din domeniul comerţului electronic, iar poziţionarea magazinului online al SABON pe primul loc la categoria sa este extrem de importantă şi onorantă", a declarat Elena Stamati, director de marketing al companiei.
"Magazinul online realizează circa 30% din vânzările anuale, restul fiind asigurat de cele 19 magazine fizice proprii brandului. Clientul nostru online este cel care a descoperit produsele în magazine, sub îndrumarea atentă a consultanţilor de vânzări, a apreciat aromele, ingredientele naturale şi ambalajele atrăgătoare şi ulterior alege să cumpere online, datorită modului de viaţă activ. Este consumatorul care pune preţ pe calitatea produselor şi pe buna gestionare a timpului său", a completat Elena Stamati.
GPeC Proficiency este un program de Mentorship care încurajează competiţia prin dezvoltarea şi îmbunătăţirea continuă a magazinelor online şi constă într-un proces complex de auditare, consultanţă şi optimizare a magazinelor în scopul îmbunătăţirii UX şi a ratei de conversie.
Comerţul online românesc a atins pragul de 6,3 miliarde euro la finalul anului 2022, iar numărul de tranzacţii online creşte de la un an la altul. În 2022, 66% dintre utilizatorii de internet au plasat cel puţin o comandă online, în creştere cu 8,7 puncte procentuale de la 57,3% cât s-a înregistrat în 2021, potrivit INS.