"Scandia Română" SA, lider naţional pe piaţa conservelor din carne, a realizat în 2006 o cifră de afaceri de 45,7 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul 2005, când cifra de afaceri a companiei a fost de 38 milioane euro, în creştere cu 76% faţă de anul 2004, conform unui comunicat al companiei. Principalele contribuţii la atingerea cifrei de afaceri de anul trecut au venit din partea mărcilor Pate Sibiu, Pate Bucegi, crenvurştii Cardinali şi mâncărurile Tradiţii.
Estimările pentru 2007 ale "Scandia Română" indică o creştere de 15% a cifrei de afaceri, prin consolidarea mărcilor existente şi extinderea gamei de produse. Deja au fost lansate două noi sortimente de şuncă, şunca Augusta - poziţionată ca produs premium - şi şuncă Păltiniş, produs ce se adresează segmentului mediu al populaţiei. Anul 2007 marchează şi realizarea primelor exporturi ale companiei, datorate canalelor deschise de comerţul intercomunicar.
În prezent, compania are peste 900 de angajaţi şi produce diferite sortimente de conserve, împărţite în patru categorii: pate (Pate Poiana, Pate Sibiu, Pate Bucegi, Pate Sadu), conserve de carne (Carne Sibiu, Carne Bucegi, Şuncă Augusta, Şuncă Păltiniş etc.), crenvurşti (Cardinali) şi mâncăruri tradiţionale - Tradiţii (ciorbă de burtă, sarmale, costiţă cu fasole, cârnăciori cu fasole, ciorbă de văcuţă, ciorbă de pui, ciorbă de fasole).
Conform datelor oficiale, piaţa de conserve din carne din România a înregistrat în 2006 aproximativ 52 milioane de euro la nivel de preţ de producător, pentru 2007 oficialii Scandia estimând o creştere a pieţei de aproximativ 5%.